Još dva mentora pridružiće se programu edukacije za startape na festivalu KAKTUS 2019

Marketing mreža objavila je imena još dva mentora programa edukacije za startape, koji će biti održan u okviru prvog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana inovacija, 29. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre.

BRANKA VAN DER LINDEN, Founder, Meaningful Synergies, Kipar, konsultant je i mentor za startape i mlade preduzetnike, a pruža i pravnu obuku kompanijama i organizacijama u različitim oblastima. Govornica je na brojnim događajima, kao i trener u EU Human Resources Development Agency. Kreator je COD FISH© metode i ima veliko iskustvo u oblasti marketinga, društvenih medija i odnosa s javnošću. Branka organizuje i razne kreativne događaje, vodi brojne projekte kroz Meaningful Synergies i veruje da uspeh poslovanja leži u visokoj etici i integritetu. U okviru programa edukacije i mentorstva na festivalu KAKTUS 2019, sa startapima podeliće svoje iskutvo na temu – Essentials of People – Centered Marketing Culture.

NEMANJA ŽIVKOVIĆ, Direktor operacija, DEFAULT design, operativno vodi agenciju fokusiranu na konverzije, marketing automatizaciju, lead generation i website personalizaciju i tim sa kojim je realizovao mnogobrojne kampanje, pionirske za naše tržište, ostvarujući fantastične rezultate. Jedan je od organizatora jedine napredne 100% online marketinške konferencije kod nas LeadCon i mentor na LeadCon akademiji. U marketing dolazi iz aktivizma i rada sa mladima, nakon dobijanja nagrade MLADGRAD za rad sa mladima iz ranjivih grupa i povezivanje mladih i lokalne samouprave, i organizovanja najvećih kampova u zemlji sa preko 200 ljudi iz 18 zemalja. Počinje kao rookie u agenciji baziranoj u Torontu, i, koristeći prethodno stečeno iskustvo i nesebično deleći znanje, za 13 meseci unapređen je na mesto General Manager kompanije koja tada broji 15 zaposlenih. Nastavlja kao CMO u kanadskom startapu Sylidra Inc. Nemanja je od nedavno i mentor za Srbiju u okviru FasterCapital, čije je sedište u Dubaiju. U okviru Dana inovacija na festivalu KAKTUS 2019, razgovaraće sa startapima na temu – LeadGeneration za startapove – strategije koje daju rezultate i greške koje se najčešće prave.

Marketing mreža ranije je najavila još četiti sjajna mentora, a njihove biografije možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/dan-inovacija/

Programe mentorstva i edukacije za startupe na festivalu KAKTUS 2019 otvoren je za sve zainteresovane preduzetnike iz regiona Jugoistočne Evrope (Srbija, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Grčka, Crna Gora, Severna Makedonija, Rumunija i Albanija). Program će obuhvatiti startupe iz MarTech (marketing, oglašavanje, društvene mreže, komunikacije, IoT, sadržaj, analitika, podaci, mašinsko učesnje, AI…), Gaming i FinTech (blockchain) industrije, u svim fazama razvoja (Alpha, Beta, Growth).

Edukacija i mentorske sesije za startape obuhvatiće teme iz različitih oblasti biznisa, marketinga, komunikacija, digitala i medija, a koje će voditi priznati stručnjaci iz ovih oblasti iz Srbije, regiona i Evrope.

Edukacija i mentorske sesije za sve zainteresovane startape su besplatne. Prijave su otvorene do 20. septembra. Formular za prijavu dostupan je na sajtu https://kaktus.rs/dan-inovacija/

Takođe, u okviru Danu inovacija na festivalu KAKTUS 2019, biće održano finale MarTech Challenge 2019 takmičenja za startape u oblasti marketinga koje organizuje DIRECT MEDIA United Solutions u saradnji sa partnerima među kojima je i Marketing mreža. Svi startapi koji se budu prijavili za takmičenje imaju mogućnost učešća na mentorskim sesijama na Kaktus festivalu.

Više informacija o festivalu KAKTUS 2019 pronađite na sajtu https://kaktus.rs/


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari