Danas je poslednji dan za prijavu na SPORTO konferenciju.
Govornike SPORTO konferencije čine vodeći stručnjaci iz oblasti sponzorstava, digitalnih komunikacija i društvenih mreža, među kojima su Jeramie McPeek (Super Bowl 2017), Fredda Hurwitz (Gingernut Thinking, prethodno Havas Sports & Entertainment), Maik Matischak (NBA), Paolo Insinga (Interbrand, rebrendiranje Juventusa), Jon Burkhart (TBC Global), Achim Ittner (SAP), Malph Minns (Strive Sponsorship), Mark Doyle i Mark Brennan (AIB) te regionalni predstavnici Coca-Cole i Toyote.
Na konferenciji će govornici iz 10 različitih država diskutovati o različitim temama i najnovijim trendovima, kao što je esport. Biće reči i o transformaciji Juventusa kao brenda, strategiji razvoja novih aktivnosti UEFA-e, komunikaciji NBA lige, pregledu aktivnosti u regiji, globalnom/lokalnom, društvenim mrežama i medijima te digitalnoj pozadini Super Bowla 51. Više detalja o tome šta očekivati na SPORTO 2017 možete pogledati ovde.
Iz programa izdvajamo besplatnu digitalnu radionicu koju će voditi Jeramie McPeek, koji je 24 godine sarađivao s NBA ekipom Phoenix Suns, Matej Praprotnik, šef digitalnog razvoja na Radiju Slovenija te Jure Doler, osnivač Startup Marketinga. Radionica je besplatna i održaće se u sredu, 15. novembra u Hotelu Mind Slovenija (17.00-18.30). Broj mesta je ograničen na 20, a za besplatnu prijavu potrebno se prijaviti ovde.
Predstavljamo vam i novog člana SPORTO porodice – SPORTO Chatbot, koji vam preko Facebooka/Messengera stoji na raspolaganju kroz cele sedmice. Chatbot odgovara na vaša pitanja i podseća na nadolazeće događaje te informiše o najzanimljivijim temama i novostima. Upoznajte SPORTKA!