REGION – Jul je za JoomBoos doneo još novih rekorda – više od 1.500.000 stvarnih korisnika zabavljalo se uz originalni sadržaj na JoomBoos YouTube kanalu, a JoomBoos web portal posetilo je rekordnih 274 931 stvarnih korisnika. Tako je JoomBoos samo potvrdio svoju poziciju kao najjači medijski brend za generaciju Z i millennialse.
Time je JoomBoos na YouTubeu dosegao čak 500 hiljada više stvarnih korisnika nego u prethodnom mesecu, a da je reč o lojalnoj publici govori podatak da je svaki od tih korisnika pogledao u proseku devet videa, što je gotovo trećina svih videa objavljenih u julu.
Prema podacima Gemiusa, JoomBoos portal odskočio je od prvog konkurenta za čak 152.438 stvarnih korisnika. Ukupno vreme provedeno na portalu iznosi gotovo tri godine (2 godine i 357 dana) dok je prvi konkurent zabeležio jednu godinu i 274 dana.
Trenutno je u prodaji i JoomBoos Videostar magazin, koji je u Vašingtonu osvojio i nagradu kao najinovativniji print proizvod na svetu.
– Čestitam celom JoomBoosu, kao i timu 24sata koji je prepoznao želje generacije Z i millennialsa te im donosi inovativan i originalan sadržaj na dnevnoj bazi. Uskoro se bližimo brojci od 500 hiljada pretplatnika i pripremamo vam pravi spektakl – rekao je Matej Lončarić, voditelj JoomBoosa i video odjela 24sata.
Već krajem leta možete očekivati nove projekte, a na jesen kreće Videostar, treća sezona prvog YouTube talent showa na svetu.