Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Jeste li spremni za krik?

REGION – U saradnji sa Cannes Lions International Festival of Creativity, Brending konferencija, koju organizuje agencija Via Media, predstavlja prvo izdanje „Young Lions” takmičenja, za mlade i kreativne advertising profesionalce starosti do 30 godina.

Young Lions Bosnia and Herzegovina ne predstavlja samo uzbudljivo nadmetanje, već i projekat humanitarnog karaktera. Naime, klijent za kojeg se kreira kampanja je neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva koja sve materijale dobija na korišćenje bez nadoknade.

Odvojeni od svojih senior direktora i klijenata, mladi profesionalci će se takmičiti u kategorijama PR i Design, a pobednik će biti nagrađen učešćem na renomiranom festivalu „Cannes Lions 2017“, od 17. do 24. juna.

Takmičenje počinje 29. maja u 13 sati kada će učesnicima biti prezentovan brief. Za kreiranje i produkciju traženih kampanja na raspolaganju će imati 24 sata i zbog toga je ovo takmičenje i posebno. Žiriranje je zakazano za 1. juni, dok će proglašenje pobednika biti upriličeno tokom Brending konferencije, 2. juna.

Kreativnost mladih stručnjaka, ocenjivaće stručni žiri sastavljen od pet vrhunskih, višestruko nagrađivanih profesionalaca iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija:

Veljko Golubović (FCB Afirma) regionalni je kreativni direktor i jedan od najnagrađivanijih kreativaca na Balkanu. Kampanje koje je kreirao i vodio, osvojile su nagrade na svim značajnim svetskim, regionalnim i lokalnim festivalima kreativnosti. Pored osam Kanskih lavova, tu su i nagrade sa Clio Awards, New York Festival, One Show, Eurobest, Epica, Golden Drum, Cristal Festival, Red Apple, AdStars, PIAF, EAC, kao i mnoge druge.

Dragan Rujević obavlja funkciju Managing direktora u New Moment d.o.o BiH. Ova kompanija ponosni je osvajač 3 Kanska lava kao i velikog broja značajnih nagrada na reklamnim festivalima i drugim advertising takmičenjima širom sveta.

Manuela Šola vlasnica je i direktorka agencije Komunikacijski laboratorij. Aktivna je članica niza relevantnih strukovnih i poslovnih udruženja u Hrvatskoj. Izabrana je i ambasadorka ženskog preduzetništva u okviru projekta Female Entrepreneurship Ambassadors, a Hrvatska udruga menadžera nagradila ju je priznanjem za najboljeg mladog menadžera u 2009. godini.

Haris Mujanović je Account Director u vodećoj full service marketing agenciji u BiH, Via Media. Kao jedan od najmlađih Account Directora u regionu, sa svojim timom je 2016. osvojio najveću nagradu u BiH, “Golden Sempler“ u kategoriji “Innovative use of communication“ za projekat „Muzej javnih nabavki“. Radio je sa najvećim internacionalnim i lokalnim kompanijama i organizacijama, a neke od njih su: Unicef, Marriott, Sony, HTC, USAID, HT Eronet, Bingo, ASA Banka, Red Bull, Air Arabia, TDR, dm.

Mirka Modrinić je kreativna direktorka u kompaniji Imago Ogilvy, sa preko 15 godina iskustva na domaćim i međunarodnim projektima. Njena kompanija osvajač je prvog Hrvatskog lava za kampanju Klepetana – Jana voda sa porukom.

Više informacija pronađite na sajtu http://branding.ba/en/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!