Jesi li za Hopa Cupa?

REGION – Jesi li za Hopa Cupa? Hopa Cupa u ovom smeru? Klupa za Hopa Cupa?… natpisi su koji su nedavno preplavili celu Hrvatsku. Radi se o dobro osmišljenoj kampanji za novo i jedinstveno piće na tržištu – sok od limuna s hmeljem.

Kroz saradnju s Heinekenom na ovom projektu, Imago Ogilvy je razvio ime, dizajn ambalaže, pozicioniranje i komunikaciju, a sve utemeljeno na činjenici da je jedan od glavnih sastojaka Mr. Hopa Cupa hmelj (engl. HOP) koji daje karakter i čini razliku u odnosu na slična pića.

Hopa Cupa je tako postala limunada bez srama namenjena onima snažnog karaktera koji se ne srame pokazati svoje pravo JA i koji ne prezaju pred konzervativnim društvenim normama.

“Lepo je kad je klijent hrabar, kad ti veruje i da ti odrešene ruke, što je ovaj put bio slučaj. Izazov je bio velik – trebalo je predstaviti proizvod koji praktično otvara potpuno novu kategoriju na tržištu. Od početka smo smatrali da ovaj proizvod zaslužuje malo hrabriji pristup i hrabriju komunikaciju, što se na kraju pokazalo ispravnim. Teaser i reveal kampanja su izazvale pravi bum i mnoštvo pozitivnih reakcija na koje smo jako ponosni. Nadam se da će Mr. Hopa Cupa potrošačima pružiti bar onoliko zadovoljstva koliko smo mi imali radeći na ovom projektu”, rekao nam je Goran Bader, senior copywriter iz Imago Ogilvyja.

Dodatne informacije OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari