Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nove oglasne kampanje Apatinske pivare

Sa idejom da održi kontinuitet u komunikaciji sa potrošačima, Apatinska pivara, u saradnji sa agencijom „Leo Burnett“, osmislila je dva nova oglasna TV spota.
Spot „Jelen poslednja tura“ ima za cilj da na šaljiv način prikaže na koje sve načine se četiri momka snalaze da dođu do poslednje ture čuvenog Jelenka. Nakon „Poklona“, „Poliglota“ i „Roštilja“, ovaj spot samo je još jedan u nizu koji naglašavaju, sada već dobro poznati slogan da samo pravi muškarci znaju zašto.

Drugi spot pod nazivom „Jelen Fresh Grejpfrut“ najavljuje novo osvežavajuće pivo sa ukusom grejpfruta, koje će se uskoro pojaviti na tržištu. Novi oglasni TV spot poručuje da novi Jelen Fresh odlično gasi žeđ.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!