Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

BIZNIS HUB

spot_img

ISPRATI

Jedna reklama za cigarete izaziva želju za pušenjem sedam dana

Gledanjem reklame s cigaretama, želja za pušenjem raste za 22 posto, pokazala je studija neprofitne američke organizacije RAND Corporation u kojoj su učestvovala 134 studenta. Čak i jedna reklama kod tinejdžera i studenata uzrokuje želju za cigaretom koja traje i do sedam dana, piše Dejli mejl.
Iako se ta želja smanjuje s prolaskom vremena, ona traje punih sedam dana, utvrdili su naučnici koji su ispitanike izložili prikazom 1.112 reklama koje podržavaju duvansku industriju. – Reklame koje podržavaju duvansku industriju povećavaju rizik od iskušenja najverojatnije zato što deluju pozitivno i stimulišu želju, a kako mozak nije izložen negativnim stranama, želja ne jenjava – objasnio je voditelj istraživanja psiholog Steven Martino.
Reklame s cigaretama zabranjene su na TV-u i radiju, ali se duvanska industrija i dalje oglašava na internetu, u trgovinama i na benzinskim pumpama. Ranija istraživanja su potvrdila da su najteži pušači upravo tinejdžeri i studenti u periodu od 18. do 25. godine. U tom uzrastu ima 50 posto više ovisnika o cigaretama nego u bilo kom drugom.

Izvor: 24sata

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!