Fondacija Ana i Vlade Divac raspisala je javni poziv za dostavljanje ponude za pružanje integrisanih PR i marketinških aktivnosti.
Fondacija Ana i Vlade Divac uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj – USAID sprovodi projekat “Podrška lokalnim zajednicama u odgovoru na izbegličku krizu” koji ima za cilj osnaživanje kapaciteta lokalnih samouprava, volonterskih organizacija i civilnog sektora u pogledu reagovanja na izbegličku krizu, kroz aktivnosti, koje će kao krajnji rezultat imati ojačane resurse, kao i razvijen međusobni sistem komunikacije u kriznim situacijama. Velika komponenta ovog projekta je kampanja za podizanje svesti stanovništva o izbeglicama, koja će biti konkretno usmerena ka rastu empatije i širenju ljudskih vrednosti.
Kako bi izabrali PR i marketinšku agenciju za potrebe promocije projekta “Podrška lokalnim zajednicama u odgovoru na izbegličku krizu” i njegovih ciljeva potrebno je da dostavite vašu ponudu i traženu prateću dokumentaciju. Ponuda treba da sadrži predlog PR i marketinške strategije sa akcionim planom za prva tri meseca i popunjen Projektni zadatak (ToR).
Rok za dostavu dokumentacije je 6. maj. Više informacija na www.fondacijadivac.org