today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Javier Campopiano, Erik Kessels i Roya Zeitoune na IF! italijanskom festivalu kreativnosti!

SVET – Šesti po redu IF! italijanski festival kreativnosti biće održan od 7. do 9. novembra u Milanu.

Festival će, tokom tri dana, pokrenuti između ostalog i tri velike teme. Prva se odnosu na hrabre odluke i izbore u kreativnoj industriji, gde će se govornici osvrnuti na kampanje iz prošlosti i analizirati situacije koje su ih izvukle iz zone komfora. Druga tema se odnosi na promenu perspektive, odnosno kako komunikacija i podsticanje rasta poslovanja ide ruku pod ruku sa edukacijom, definisanjem novih paradigmi, otkrivanje novih pristupa itd. Treća tema se odnosi na (ne)poredovanje, što je, kako navode organizatori, ključna reč u eri post-digitalne revolucije, a odnosi se na ulogu medija danas.

Na događaju se očekuje veliki broj govornika iz Italije, ali i međunarodnih stručnjaka. Studenti su dobrodošli na festivalu, a za njih će biti pripremljen poseban sadržaj sa sesijama i formatima posvećenim novoj generaciji komunikatora.

Javier Campopiano, Chief Creative Officer u Grey Europe, kreativni je um koji stoji iza uspeha „It’s TIDE AD“, kampanje agencije Saatchi & Saatchi New York za P&G koja je kreirana za Super Bowla 2018. i iste godine mu je dodeljen Grand Prix u kategoriji FILM u Kanu.

Erik Kessels, dizajner, kustos i fotograf, izuzetno je svestran i višestruki umetnik iz Holandije. Umetnički je direktor u Kessels Kramer, oglasnoj agenciji sa sedištem u Amsterdamu, gde potpise stavlja na kampanje za Nike, Diesel, J&B Whisky, Oxfam.

Roya Zeitoune, YouTube Culture & Trends Lead EMEA, preneće učesnicima festivala trendove komunikacija na mrežama i kako stvoriti virtuelni sadržaj koji funkcioniše.

Više informacija o festivalu pronađite na sajtu https://2019.italiansfestival.it/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!