Javier Campopiano, Erik Kessels i Roya Zeitoune na IF! italijanskom festivalu kreativnosti!

SVET – Šesti po redu IF! italijanski festival kreativnosti biće održan od 7. do 9. novembra u Milanu.

Festival će, tokom tri dana, pokrenuti između ostalog i tri velike teme. Prva se odnosu na hrabre odluke i izbore u kreativnoj industriji, gde će se govornici osvrnuti na kampanje iz prošlosti i analizirati situacije koje su ih izvukle iz zone komfora. Druga tema se odnosi na promenu perspektive, odnosno kako komunikacija i podsticanje rasta poslovanja ide ruku pod ruku sa edukacijom, definisanjem novih paradigmi, otkrivanje novih pristupa itd. Treća tema se odnosi na (ne)poredovanje, što je, kako navode organizatori, ključna reč u eri post-digitalne revolucije, a odnosi se na ulogu medija danas.

Na događaju se očekuje veliki broj govornika iz Italije, ali i međunarodnih stručnjaka. Studenti su dobrodošli na festivalu, a za njih će biti pripremljen poseban sadržaj sa sesijama i formatima posvećenim novoj generaciji komunikatora.

Javier Campopiano, Chief Creative Officer u Grey Europe, kreativni je um koji stoji iza uspeha „It’s TIDE AD“, kampanje agencije Saatchi & Saatchi New York za P&G koja je kreirana za Super Bowla 2018. i iste godine mu je dodeljen Grand Prix u kategoriji FILM u Kanu.

Erik Kessels, dizajner, kustos i fotograf, izuzetno je svestran i višestruki umetnik iz Holandije. Umetnički je direktor u Kessels Kramer, oglasnoj agenciji sa sedištem u Amsterdamu, gde potpise stavlja na kampanje za Nike, Diesel, J&B Whisky, Oxfam.

Roya Zeitoune, YouTube Culture & Trends Lead EMEA, preneće učesnicima festivala trendove komunikacija na mrežama i kako stvoriti virtuelni sadržaj koji funkcioniše.

Više informacija o festivalu pronađite na sajtu https://2019.italiansfestival.it/


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari