Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Jan Novak: Kako da doprete do vaše ciljne grupe?

Portal Marketing mreža i P. World, ekskluzivno predstavljaju specijal članaka sa savetima vodećih predstavnika iz marketing sektora svetskih kompanija koji će nastupiti na događaju Marketing Kingdom, 18. i 19. oktobra u Beogradu, a među kojima su Facebook, Yahoo!, Jaguar Landrover, American Express, Puma, Unilever, Coca Cola Hellenic, Lego Group, Hewlett Packard, BBC Advertising, SAP Global marketing, Visit Britain, Fujitsu, Four Thirds, Diageo, Nokia.
Ove nedelje predstavljamo vam savete Jana Novaka, koji se nalazi na čelu odseka Developer & Engagement kompanije Nokia. Jan aktivno podržava razvijanje slanja poruka i ekspanziju za Nokia location and commerce odeljenje i zadužen je za produkt menadžment i sve API razvojne alate, predvodi razvijanje web prisustva, aktivnosti i poboljšanja. Njegov domen je oblast Developer marketinga, za koji tvrdi da ima malo drugačije pristupe od klasičnog marketinga.

Pet saveta kako da pristupite vašoj ciljnoj grupi:
1. Budite autentični – Rad za određenu kompaniju vremenom će Vas uputiti više ka internim produktima, ali nikada ne zaboravite da budete otvoreni i iskreno delite vaše mišljenje o svojim produktima i konkurenciji;

2. Budite apdejtovani – Tržište za tehnologije i softver evoluira neverovatnom brzinom. Vaša reputacija kao prezentera zavisi od vašeg poznavanja poslednjih trendova;

3. Budite dostupni – Živimo u eri društvene povezanosti. Nije dovoljno da samo budemo pričljivi i komunikativni na konferencijama i događajima, već i preko svih kanala društvenih medija kao što su Facebook, Twitter;

4. Delujte lokalno – Lokalne prilike i tržište neizostavni su deo vaše prezentacije;

5. Imajte priču – Veliki broj informacija u oblasti tehnologije dostupno je svakog dana. Današnjeg potrošača je gotovo nemoguće pridobiti bez davanja metafore kako će vaš produkt imati pozitivan uticaj u njihovom dnevnom životu.

Više informacija u vezi sa spikerima, predavanjima i događaju Marketing Kingdom saznajte na www.thepworld.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!