REGION – Prema poslednjoj listi Interbrand-a iz 2013. godine pet najvrednijih brendova u svetu su Apple, Google, McDonalds, IBM i Microsoft.
Koji brandovi imaju tendenciju rasta vrednosti u ovoj godini, koju metodologiju «Interbrand» koristi pri analizi i proceni vrednost brandova, jedinstvenu priliku i privilegiju da čuju «iz prve ruke» imaće učesnici ovogodišnje, četvrte po redu Branding konferencije, koja će se održati 20. juna u Hotelu Bristol Sarajevo. U sklopu predavanja imaćemo priliku čuti uglednog stručnjaka iz oblasti brendiranja, izvršnog direktora Interbranda za Centralnu i Istočnu Evropu sa sedištem u Londonu, Justusa Schneidera.
„Interbrand“ je najpoznatija i najveća svetska mreža za analizu i procenu vrednosti branda koja postoji od 1970. godine. Sedište kompanije je u Americi, međutim danas imaju 34 kancelarije u više od 25 država širom sveta. «Interbrand» je najpriznatiji po svojoj specifičnoj proceni vrednosti svetskih brandova, a koje svake godine rangiraju i objavljuju u saradnji sa uglednim magazinom „Business Week“.
Brandiranje je proces koji traje, ali rastom kvaliteta i vrednosti proizvoda taj proces se ubrzava. U celom tom procesu poverenje potrošača je ono što je najbitnije, jer svaki brand postoji zbog njih. Kompanija koja uspe da prepozna stvarne potrebe svojih krajnjih korisnika i stavi ih u glavni fokus svog poslovanja ima veliku prednost u trci za najvredniji i najjači brand.
Bliži se Branding konferencija, zato na vreme obezbedite svoju kartu za putovanje u Brandland, mesto gde ideje i iskustva postaju inspiracija i snaga.
Više informacija na zvaničnoj web stranici konferencije www.branding.ba