Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Izveštavanje medija u toku predizborne kampanje od 23. marta do 1. aprila

Rezultati analize izveštavanja medija za period od 23. marta do 1. aprila pokazali su dominaciju pominjanja u medijima partije Demokratske stranke sa 615 objava i njihovog stranačkog lidera Borisa Tadića sa 509 objava, koju je sprovela agencije za praćenje i analizu medija Kliping. O dešavanjima vezanim za predizbornu kampanju i dalje najviše izveštavaju dnevne novine Danas koje su u tom periodu imale 281 objavu.
Od političkih stranaka, najviše pominjanja, i u dnevnim novinama i na nacionalnim TV stanicama, beleži Demokratska stranka sa 615 objava od čega 488 u štampi i 127 na televiziji. SNS je na drugom mestu u dnevnim novinama sa 424 objave, a na TV stanicama „deli“ drugu poziciju sa Ujedinjenim regionima Srbije sa 114 objava. Znatno manje pominjanja na TV stanicama, u odnosu na objave u štampanim medijima, beleže stranke iz koalicije SPS-PUPS-JS, dok je procentualno najviše pojavljivanja na TV stanicama, u poređenju sa brojem objava u dnevnim listovama, zabeležila lista Dveri.
Kada su u pitanju stranački lideri, na ubedljivom prvom mestu po broju pominjanja je Boris Tadić (509 objava), a slede ga Tomislav Nikolić u dnevnim novinama (218 objava) i Ivica Dačić na nacionalnim TV stanicama (76 objava). Jedini stranački lider koji je više pominjan u TV programu, nego u štampi je Vladan Glišić iz Dveri (8 na prema 7). Procentualno najmanje pominjanja na TV-u, u odnosu na broj objava u dnevnim listovima, beleži predsednik Lige socijaldemokrata Vojvodine, Nenad Čanak (37 na prema 4).
U periodu od 23. marta do 1. aprila, Danas, sa 281 objavom, je i dalje najviše pisao o predizbornoj kampanji, ispred Večernjih novosti (236 objava) i novosadskog Dnevnika (234 objave). U kategoriji glavnih informativnih emisija nacionalnih TV stanica »vodi« B92 sa 135 objava, a slede RTS1 sa 126 i TV Pink sa 121 objavom.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!