SVET – Kozmetička kuća L’Oréal povećala je prodaju svojih Revitalift Laser X3 krema u Australiji za 44%, redefinišući tradicionalnu, ustaljenu marketinšku taktiku ‘pre i posle’, koja često ne uspeva da bude zapažena u prezasićenoj kategoriji kozmetike.
„Marketinški tim brenda je pred nas postavio izazov da uradimo ovo na način koji će biti disruptivan, umesto da se oslonimo na uobičajenu ‘pre i posle’ tehniku uporednih fotki sa komentarom dermatologa“, izjavila je Lynn Chinnock, account direktorka u agenciji McCann Melbourne u ekskluzivnom intervjuu za WARC-u.
Korišćenjem jedne obične australijske žene, Kate, kampanja je pokazala paralelnu uspoređivanje laserskog tretmana u odnosu na upotrebu L’Oréalove Revitalift Laser X3 kreme tokom razdoblja od četiri nedelje.
Autentičnost i transparentnost bili su od najveće važnosti za kampanju, a odabir talenta bio je posebno važan u tom smislu.
Koristeći društvene mreže brenda, australijski potrošači imali su priliku pratiti kako se eksperiment razvija iz dana u dan, a na kraju eksperimenta, Kate se pojavila u live informativnom spotu, kako bi razgovarala o rezultatima.
Zaključak je da je L’Oréal krema isporučila iste, ako ne i bolje, rezultate od skupog i bolnog laserskog tretmana. Kampanja je na kraju donela porast prodaje proizvoda za 44% a strategija je usvojena i na drugim tržištima.