today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Izbeći stare taktike = povećati prodaju!

SVET – Kozmetička kuća L’Oréal povećala je prodaju svojih Revitalift Laser X3 krema u Australiji za 44%, redefinišući tradicionalnu, ustaljenu marketinšku taktiku ‘pre i posle’, koja često ne uspeva da bude zapažena u prezasićenoj kategoriji kozmetike.

„Marketinški tim brenda je pred nas postavio izazov da uradimo ovo na način koji će biti disruptivan, umesto da se oslonimo na uobičajenu ‘pre i posle’ tehniku uporednih fotki sa komentarom dermatologa“, izjavila je Lynn Chinnock, account direktorka u agenciji McCann Melbourne u ekskluzivnom intervjuu za WARC-u.

Korišćenjem jedne obične australijske žene, Kate, kampanja je pokazala paralelnu uspoređivanje laserskog tretmana u odnosu na upotrebu L’Oréalove Revitalift Laser X3 kreme tokom razdoblja od četiri nedelje.

Autentičnost i transparentnost bili su od najveće važnosti za kampanju, a odabir talenta bio je posebno važan u tom smislu.

Koristeći društvene mreže brenda, australijski potrošači imali su priliku pratiti kako se eksperiment razvija iz dana u dan, a na kraju eksperimenta, Kate se pojavila u live informativnom spotu, kako bi razgovarala o rezultatima.

Zaključak je da je L’Oréal krema isporučila iste, ako ne i bolje, rezultate od skupog i bolnog laserskog tretmana. Kampanja je na kraju donela porast prodaje proizvoda za 44% a strategija je usvojena i na drugim tržištima.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!