Zorana Antić, Marketing Director u kompaniji Bambi, na forumu IZAZOV 2022 biće jedna od govornica u panelu na temu „You Can’t Decide the Future of Your Business. You Have to CREATE It„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori ko su lideri budućnosti.
Ko su lideri budućnosti?
Kako bismo išli u korak sa promenama koje su neminovne, važno je da budemo kreativni, unikatni i pre svega hrabri. To zapravo znači da budućnost pripada onima koji su spremni ne samo da budu nemi posmatrači koji će se promenama prilagođavati, već inicijatori novih trendova poslovanja. Odlučnost da napraviš iskorak, bilo da je reč o uvođenju novih tehnologija, odnosa prema prirodnoj sredini i lokalnoj zajednici, ili u bilo kom drugom segmentu biznisa, a da nakon svega ostaneš dosledan svojim vrednostima i na kraju dana čovek, sasvim je dovoljno velika transformacija i ulog u sigurnu budućnost.
Da li je kreativno liderstvo ključno za opstanak i rast kompanije?
Apsolutno! Kreativnost je izuzetno važna veština koju lider mora da poseduje, a njena naročita težina ogleda se u sposobnosti da inspirišete i druge da u radnim procesima i rešavanju svakodnevnih poslovnih zadataka imaju inovativni pristup. Kada postavite odnose u timu na način da se kreativnost i inovacije podržavaju, vrednuju i podstiču i na taj način multiplikuju, rezultati vaše kompanije ne mogu da izostanu.
Koju ulogu u kreiranju biznisa budućnosti igraju marketing sektori kompanija?
Marketing sektori zapravo su pokretači biznisa. Konkretno, naš biznis čine brendovi i upravo su oni najbolji pokazatelj budućnosti. Ulaganjem u strategiju razvoja brendova, gde postoji jasna vizija šta su naši ciljevi i vrednosti, kao i na koji način želimo da ih postignemo, mi zapravo ulažemo u biznis budućnosti.
Zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanija?
Kao neko ko se već dugi niz godina bavi marketingom, tvrdim da je neophodno da se strategija kompanije u velikoj meri oslanja na marketing strategiju, odnosno da svaka poslovna odluka mora biti “izvagana” sa stanovišta marketinga. Samo uz dobro razumevanje tržišta, pažljivo planiranje nastupa i kanala komunikacije, uz analizu krajnjeg potrošača, njegovih potreba i želja, možemo računati na biznis strategiju koja obećava optimalne rezultate.
Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.