Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2022: Današnji potrošač želi jednostavnu, brzu i ugodnu kupovinu!

Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director agencija SIVO, na forumu IZAZOV 2022 govoriće u panelu na temu „Potrošač 3.0 iz ugla brendova„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori ko je potrošač 3.0 i šta očekuje od brendova.

U kojoj meri će metaverse uticati na svaki biznis sa kojim potrošači svakodnevno komuniciraju?
Metaverse je još uvek u nastajanju. Još uvek ne postoji u potpunosti izdefinisan i razvijen metaverse, ali је razvoj otpočeo. Već sada znamo da 73% potrošača kaže da njihove dnevne aktivnosti zavise od tehnologije, 82% da tehnologija može da približi ljude, a 85% da tehnologija može od sveta da napravi bolje mesto. Metaverse koji se definiše i kao: novi internet, demokratizovano virtuelno društvo, mešavina virtuelnih i fizičkih realnosti ili digitalni blizanac našeg sveta, uticaće u velikoj meri na svaki biznis. S obzirom na to da ljudi sve više vremena provode u virtuelnim prostorima gde se druže, sarađuju i zajednički stvaraju, ovi inventivni prostori započinju svoj život. Velike tehnološke i gejming kompanije su u trci za meta-prostor, oni žele da definišu i određuju šta je metaverse, ali ono što treba znati jeste da će pravi vlasnici ovog prostora biti kreativne zajednice, korisnici čiji je to svet.

Ko je potrošač 3.0 i šta očekuje od brendova?
Evo šta su očekivanja potrošača 3.0:
● Da brendovi budu deo digital 3.0 koji privlači pažnju i vreme ljudi, jer se u digitalnom prostoru ljudi više samo ne druže, već oni tu i rade, kupuju i otkrivaju proizvode.
● Da bi se brendovi smisleno povezali sa potrošačima u metaverse prostoru oni moraju biti više od čiste zabave i predstavljanje novih odlika brenda. Brendovi treba da nađu način kako da doprinesu stvaranju inkluzivnog i etičkog virtuelnog sveta.
● Ono što se dešava u virtuelnom svetu imaće konsekvence i u stvarnom životu za brendove i biznise, i može da promeni način na koji se fizički proizvodi testiraju, proizvode i prodaju.
● Brendovi i biznisi moraju da razumeju da metaverse neće biti u vlasništvu nijednog brenda, niti na bilo koji način presudno regulisan od strane nekog biznisa.

Kako se izboriti sa cancel kulturom?
Cancel kultura, fenomen koji promoviše cancel-ovanje ljudi, brendova, filmova i pa čak i pesama, zbog nečega što neki ljudi smatraju uvredljivim, nije nešto novo i nastalo tek sa pojavom interneta i društvenih mreža. Takav pristup jeste nešto što može da ti upropasti život i/ili karijeru u samo par minuta, upropasti na takav način da nikada više ne možeš da se oporaviš od cancel-ovanja.

Iako ukazivanje na pogrešno ponašanje ili pogrešne izjave jeste od izuzetnog značaja, kultura koja ohrabruje ljude da brzo cancel-uju i teško da opraštaju nesumnjivo je opasna. Ona stvara atmosferu koja ne dozvoljava nikome da ispravi svoje ponašanje i ne daje mogućnost da se uči iz grešaka. Ipak su greške ono što nas čini ljudima, one čine da rastemo i razvijamo se kao ljudi, otuda i izreka: „Ljudski je grešiti.“

Cancel kultura ne dozvoljava bilo kakvu mogućnost ispravke napravljene greške, ona je nepovratan proces, i zato je loša. Cela hrišćanska kultura počiva na oproštaju greha, omaške, dok cancel kultura to načelo negira. Treba se naučiti izboriti sa njom i dozvoliti da postoje i sive oblasti, da nije sve ili crno ili belo.

Kako prilagoditi ponudu digitalnom potrošaču?
Svi znamo da potrošač više nema linearnu putanju u svom customer journey-u. Za digitalnog potrošača, kao i za potrošača u objektu, organizacije moraju da imaju uvid u to kako posluju u četiri glavna kanala – tržište, retailer, direktan kontakt sa potrošačem i društvene mreže, i da svaki od tih kanala usavrše. Današnji potrošač želi jednostavnost, brzinu i ugodnu kupovinu. Kroz sve kanale mora da se implementira izbalansirana komercijalna strategija.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!