Glavna tema 5. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2019, koji će biti održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje. Tim povodom, pitali smo kolege iz agencija i kompanija šta za njih znači transparentno i odgovorno poslovanje i zašto je ono važno za razvoj tržišta. Naša sagovornica ovoga puta bila je Marina Grihović, direktorka agencija Headline i Dkit.
Šta za Vašu kompaniju znači transparentno i odgovorno poslovanje? Zašto je ono važno za razvoj tržišta?
Trebalo bi da se svi zalažemo za transparentnost, ali mislim da ona ne treba da se odnosi samo na deo finansija, broja ljudi ili broj projekata. Već za sve procese gde učestvuje više od dva subjekta i gde konkurentnost može da bude ugrožena. Naučila sam kroz posao da je kvalitet iznad svih ostalih pravila i zahteva i da pored fer i otvorenog poslovanja, on čini ovo tržište jačim i vrednijim.
Šta će po Vašem mišljenju biti ključni izazovi struke u 2019. godini?
U poslednje vreme zaista izbegavam da pišem i govorim o konkretnim oblastima u komunikacijama. Sve mi je bliži stav da komunikacije postaju sve otvorenije i da će se i u 2019. godini sve više brisati granice između marketinga, PR, contenta, nativa, digitala, advertajinga… i tako u krug. Dakle, izazov za sve nas je da širimo vidike, dalje se edukujemo i ne odustajemo na prvoj prepreci i od sadašnjih i od novih poslova. Treba biti hrabar i novu sezonu shvatiti ne kao prekretnicu već nastavak procesa širenja.