Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

#izazov2019: Princip 3P – People, Profit, Planet

Glavna tema 5. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2019, koji će biti održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje. Tim povodom, pitali smo kolege iz agencija i kompanija šta za njih znači transparentno i odgovorno poslovanje i zašto je ono važno za razvoj tržišta. Naš sagovornik ovoga puta bio je Relja Jović, Chief Digital Officer, I&F McCann Grupa.

Šta za Vašu kompaniju znači transparentno i odgovorno poslovanje? Zašto je ono važno za razvoj tržišta?
Kada pričamo o I&F Grupi i agencijama unutar naše grupe, termini transparentno i odgovorno poslovanje se najlakše prevode na temu samo-održivog i zakonitog poslovanja. Usvojili smo princip 3P – People, Profit, Planet, ne nužno tim redosledom. Nama je jako bitno da obezbedimo profitabilnost u poslu, ali ne po svaku cenu. To što radimo mora biti dobro za naše ljude, ali i za ljude koji žive u zajednicama u kojima naša kompanija posluje. Konačno, to što mi radimo mora biti barem određenim delom bitno i dobro za planetu. Mi se trudimo, i trudićemo se još više, da u našim komunikacijama potcrtamo značaj ekološkog uticaja na planetu na kojoj svi živimo. Trudimo se da svojim radom i saradnjom sa zajednicom, NVO sektorom, ali i regulatornim telima stalno unapređujemo okruženje u kome se naš biznis odvija. Za nas TO znači transparentno.

Šta će po Vašem mišljenju biti ključni izazovi struke u 2019. godini?
Izazove struke u 2019. godini podelio bih u nekoliko kategorija. Sa jedne strane, to je takozvana bolna kategorija za agencije – borba za marginu. Posebno kod nas u Srbiji jer vrlo često uključuje borbu sa dump-ovanim cenama konkurencije, a ne borbu kvalitetom i jedinstvenim pristupom agencije. U toj borbi ćemo, na žalost, svi morati da nađemo neki pametan ugao kako bismo sačuvali kvalitet proizvoda i ujedno nastavili normalno funkcionisanje u poslovanju.

Sa druge strane, veliki izazov struke u 2019. godini će biti implementacija GDPR-a, odnosno Zakona o zaštiti podataka o ličnosti, iz prostog razloga što – imajući u vidu naše iskustvo iz 2018, kada smo naše poslovanje prilagođavali GDPR propisima jer radimo sa velikim internacionalnim klijentima i njima smo pomagali da se transformišu u duhu GDPR-a – imamo jako dobru sliku koliko je to zapravo zahtevan proces. Za kolege koju kroz ovu transformaciju nisu prošle, 2019. će biti veoma izazovna po tom pitanju. Ako govorimo o tržištu u celini, rekao bih da su iz naše perspektive najveći izazovi digitalna transformacija našeg poslovanja, ali i načina na koji posluju naši klijenti. Mi ovaj izazov smatramo velikim, te smo ga i formalizovali pokretanjem novog business unit-a koji se zove Lokomotiva, koji je sa početne stanice krenuo da ubrzava punom parom.

Takođe, vrednost podataka je jako velika, te će se u digitalu verovatno sve više i više viđati programmatic, gde smo pokrenuli priču vezanu za kreiranje PMP-a (private market place) u čitavom SEE regionu. Očekujemo da će PMP značajno poboljšati kvalitet targetiranja oglasnog prostora, pre svega jer će target biti baziran na specifičnim interesima korisnika kojima je komunikacija namenjena. Važnost podataka i kombinatoriku njihove upotrebe takođe smo otelotvorili u business unit Polaris, koja se bavi različitim ekonometrijskim i DATA pristupima, gde će klijenti imati priliku da vide efikasnost pojedinačnih kanala u ukupnom ne samo media miksu već celokupnom poslovanju – npr, kako sezonalnost utiče na njihovo poslovanje, kako lokacije utiču na rad maloprodajnih objekata i slično.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!