today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#izazov2019: Opasnost da ostanemo robovi ostvarenja kratkoročnih ciljeva

Glavna tema 5. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2019, koji će biti održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje. Tim povodom, pitali smo kolege iz agencija i kompanija šta za njih znači transparentno i odgovorno poslovanje i zašto je ono važno za razvoj tržišta. Naš sagovornik ovoga puta bio je Nemanja Knežević, direktor Sektora marketinga i razvoja u kompaniji Zlatiborac.

Šta za Vašu kompaniju znači transparentno i odgovorno poslovanje? Zašto je ono važno za razvoj tržišta?
Transparentnost je conditio sine qua non uspešne kompanije. Kažu da je transparentnost izazov sa kojim ćemo se suočiti, budući da će pritisak potrošača, institucija za transparentnošću postati sve veći. Nisam saglasan. Naime, ukoliko niste shvatili do sada da je to „uslov bez koga se ne može“, а ne izazov, mislim da je poprilično kasno da se sada menjate. Transparentnost je temelj. Osnova. Vaše polazište.

Šta će po Vašem mišljenju biti ključni izazovi struke u 2019. godini?
Jedan od najvećih izazova s kojim se struka susreće je opasnost da ostanemo robovi ostvarenja kratkoročnih ciljeva. Da bi brend opstao, neophodno je posmatrati stvari iz perspektive dugoročnih ciljeva koje sebi postavljamo. Sve što preduzmete danas treba da donese benefit sutra. Strategija se mora prilagođavati i menjati. Primorani smo da funkcionišemo pod pritiskom merenja rezultata. Rezultati marketinga nisu vidljivi odmah, oni se grade kroz vreme. Recimo, ima li dragocenije stvari od mosta poverenja koji se gradi između brenda i potrošača? Ono se gradi kroz vreme, a gubi se jednim pogrešnim potezom, koji može biti prouzrokovan time što ste orijentisani na kratkoročne ciljeve. Kratkoročni ciljevi su legitimni, ali samo ukoliko se posmatraju iz perspektive dugoročnih ciljeva. Činjnica je da potrošači, više nego ikada, diktiraju stanje na tržištu. Moramo shvatiti da se od nas zahteva da pružimo više, a da dobijamo manje zauzvrat. To je više od izazova, to je znak da je vreme za promenu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,33 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!