today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#izazov2019: Ključni izazov biće ponovno uspostavljanje poverenja u odnosu agencija-klijent!

Glavna tema 5. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2019, koji će biti održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje. Tim povodom, pitali smo kolege iz agencija i kompanija šta za njih znači transparentno i odgovorno poslovanje i zašto je ono važno za razvoj tržišta. Naš sagovornik ovoga puta bio je Rade Marković, Executive Director agencije Reprodukcija.

Šta za Vašu agenciju znači transparentno i odgovorno poslovanje? Zašto je ono važno za razvoj tržišta?
Transparentno i odgovorno poslovanje omogućava jednu fer utakmicu u kojij svi akteri imaju istu startnu poziciju. Direktan benefit pre svega donosi „malim“ agencijama koje mogu dobiti vidljivost među klijentima kojima nisu bile „na radaru“. S druge strane transparentno i odgovorno poslovanje donosi benefit celoj struci, jer ne dozvoljava „pad koncentracije“ kod velikih agencija da ušuškani na sigurnim pozicijama sa sigurnim i velikim klijentima. U ovakvom poslovnom ambijentu nema lobiranja, pa i male agencije mogu da zadobiju pažnju velikih klijenata. I na kraju, ali ne i manje važno, ovakvo poslovanje donosi benefit i klijentima jer se svaka agencija punim kapacitetom bori za svakog klijenta.

Šta će po Vašem mišljenju biti ključni izazovi struke u 2019. godini?
Mislim da će ključnni izazov struke biti ne izgubiti entuzijazam kao i ponovno uspostavljanje poverenja u odnosu između agencije i klijenta. Smatram da je vrlo važno da klijent i agencija razumeju da su na zajedničkom zadatku koji prevazilazi pojedinačne vrednosti svake od dveju strana i da za cilj ima novu zajedničku vrednost i obostrani benefit.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,33 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!