today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#izazov2019: Dobre ideje i kreativnost uvek će biti u modi!

Glavna tema 5. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2019, koji će biti održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje. Tim povodom, pitali smo kolege iz agencija i kompanija šta za njih znači transparentno i odgovorno poslovanje i zašto je ono važno za razvoj tržišta. Naša sagovornica ovoga puta bila je Jelena Mikić, Head of Development, Represent System.

Šta za Vašu agenciju znači transparentno i odgovorno poslovanje? Zašto je ono važno za razvoj tržišta?
Poštovanje partnera, poštovanje klijenata, poštovanje zaposlenih i poštovanje konkurencije. Omogućiti da drugi od tebe uče kada si najbolji, a dostojanstveno prihvatiti i pohvaliti kada neko drugi nešto bolje uradi. Samo na taj način, možemo svi zajedno kreirati fer uslove u kojima uvek pobeđuje kvalitet.

U kontekstu razvoja tržišta, pre svega moramo voditi računa o zaštiti privatnosti ako želimo da poslujemo odgovorno – ovo je sada aktuelnija tema nego ikada, ako uzmemo u obzir velike diskusije na globalnom nivou o zaštiti podataka, uredbe, Zakone koji se donose – moraće da se povuče ručna u radu sa podacima.

Šta će po Vašem mišljenju biti ključni izazovi struke u 2019. godini?
Vratiti se korak unazad i potrošačima prići kroz dobar i relevantan sadržaj, a ne kroz rad sa podacima – big data, sa čime su svi malo opustili. Pronaći prave ljude za određene zadatke – to je uvek izazov. Mi kao System intenzivno radimo na uvezivanju našeg tima na regionalnom nivou, zahvaljujući čemu kombinujemo najbolja znanja. U svetu se odlazi korak dalje – postoje firme u kojima se zaposleni nikada nisu videli uživo, jer sede na različitim kontinentima. I to je biznis model koji se sve više prihvata. I na kraju, dobre ideje i kreativnost uvek će biti u modi.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!