today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#IZAZOV2018: Koji trendovi će obeležiti 2018. godinu?

Smanjeni budžeti (47 odsto), nestručan kadar (32 odsto), personalizacija sadržaja i regulacija struke (po 26 odsto), kao i content marketing, društveni mediji i nedostatak mladih talenata (po 22 odsto), ključni su izazovi koji će obeležiti 2018. godinu, rezultat je najnovijeg istraživanja koje su sproveli portal Marketing mreža, u saradnji sa agencijom Smart+ Research.

Istraživanje je sprovedeno na uzorku od oko 300 profesionalaca iz šest država regiona, a ispitanici su stručnjaci iz oblasti marketinga i odnosa sa javnošću, zaposleni u agencijama i kompanijama. Rezultati istraživanja predstavljeni su na četvrtom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2018, koji je održan 12. i 13. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, u organizaciji portala Marketing mreža.

Ispitanici su naveli i da će najdominantniji trendovi sa kojima će se struka susresti u 2018. godini personalizacija sadržaja (30 odsto), blogeri i influenseri (27 odsto), ali i digitalne marketing (25 odsto). Sa ovakvim izazovima spremno je da se suoči čak 79 odsto ispitanika, dok 13 odsto njih još uvek nije spremni za promene.

„Rezultati istraživanja koje smo sproveli sa istraživačkom agencijom Smart+ Research nisu neočekivani. O navedenim trendovima već dugo se priča i sve to je samo posledica digitalizacije komunikacija, odnosno dominacije digitalnih kanala komunikacije. Ipak, zanimljivo je da se content marketing ove godine ne nalazi u kategoriji trendova, ali i dalje predstavlja izazov za marketing i komunikacijske stručnjake“, istakla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža.

Pored trendova u integrisanim komunikacijama na forumu IZAZOV 2018 govorilo se i o tome zašto advertajzing više nije toliko moćan u našem regionu; da li je budžet – početna ili krajnja tačka saradnje; kao i kako motivisati mlade talente da ostanu u struci i da li agencije mogu da dokažu snagu novih medija pa samim tim i povećaju nadokande za investirani rad.

Osobenost i nosilac foruma IZAZOV 2018, kao i svake godine, bile su interaktivne radionice, zato su prvog dana foruma bile organizovane World Cafe radionice agencija, dok su drugog dana svoje izazove i zadatke pred agencije postavile kompanije: Bambi, HEINEKEN Srbija, Vip Mobile, Zlatiborac, FIAT Srbija, Delta Holding, Marbo Product, Nestle i Telenor banka. U okviru prvog dana foruma organizovan je i panel pod nazivom Hrabre (brendove) sreća prati.

Drugog dana foruma prezentaciju o stanju na medijskom i marketinškom tržištu šest zemalja u regionu predstavio je Nermin Kaljača, Media Director agencije Direct Media Bosna i Hercegovina, a organizovan je i kreativni teambuilding na temu Super član, koji je realizovan uz podršku agencije Super Dot.

Agencije partneri ovogodišnjeg foruma IZAZOV 2018 bili su Ovation BBDO, Headline, Degordian, Direct Media, DPC Group, Super Dot, Smart+ Research i Alma Quattro. Forum su podržale i agencije I&F McCann Grupa, Chapter 4 PR, Represent Communications, New Media Team i Scholz&Friends. Partner foruma bila je kompanija Vip Mobile, dok su sponzori bili Eurobank, MasterCard, Zlatiborac, Mozzart Bet, Metro Cash&Carry i Bambi. Kompanija HEINEKEN Srbija ovogodišnji je prijatelj foruma.

Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!