#IZAZOV2018: Check point > Gde smo?

Nedostatak hrabrosti klijenata i agencija (54 odsto), mali budžeti (53 odsto), nedostatak inovacija (33 odsto), kao i nedovoljan broj talenata (28 odsto) i slaba konkurentnost tržišta (7 odsto), samo su neki od uzroka pada kvaliteta kreativnih rešenja u protekloj godini, rezultat je najnovijeg istraživanja koje su sproveli portal Marketing mreža, u saradnji sa agencijom Smart+ Research.

Čak 56 odsto ispitanika smatra da advertajzing više nije toliko moćan u našem regionu kao što je bio ranijih godina, a neki od uzroka koji su naveli su:

  • 63 odsto mali budžeti
  • 39 odsto nedostatak inovacija
  • 35 odsto nedovoljna motivisanost stručnjaka
  • 29 odsto nedostatak talenata
  • 26 odsto neregulisano tržište
  • 25 odsto loša reputacija struke
  • 24 odsto slaba konkurentnost tržišta.

Na pitanje koliko je važna kreativna industrija za razvoj privrede Srbije, ispitanici su naveli da je veoma važna (36 odsto), odnosno važna, jer otvara brojne mogućnosti za zapošljavanje i izvozni potencijal (41 odsto), a čak 22 odsto smatra da nije važnija od nekih drugih jakih privrednih grana.

Istraživanje je sprovedeno na uzorku od oko 300 profesionalaca iz šest država regiona, a ispitanici su stručnjaci iz oblasti marketinga i odnosa sa javnošću, zaposleni u agencijama i kompanijama. Rezultati istraživanja predstavljeni su na četvrtom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2018, koji je održan 12. i 13. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, u organizaciji portala Marketing mreža.

Više informacija o rezultatima istraživanja pronađite u prezentaciji ispod.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari