Izašao je deveti broj Marketing mreža magazina, na preko 110 stranica najkvalitetnijih intervjua i autorskih tekstova.
Naslovnu stranu devetog broja krasi veliki intervju sa Milanom Perićem, Marketing and Communications Director u kompaniji Carlsberg Srbija, koji je govorio o svojoj dosadašnjoj profesionalnoj karijeri, o osvojenom Mark Awards priznanju 2023. godine, promenama u navikama potrošača, novom brendu Battery u portfoliju Carlsberg Srbija i brojnim drugim temama.
U ovom broju izdvajamo i Nova era ritejla – specijalni dodatak o novom talasu ritejl industrije, koji je kreiran uz podršku kompanije MPC Properties.
Takođe, čitajte o najnovijim medijskim trendovima u specijalnom dodatku Beyond Screens: Media 2025.
Ne propustite da pročitate i intervjue i autorske tekstove kolega iz kompanija i agencija iz celog regiona – MPC Properties, NIS, Carlsberg Srbija, Salveo, AdMixer Media, BB Trade, UM SEE, Futura DDB, CTA Komunikacije i mnogih drugih.
Izdvojili smo za vas i šest kampanja koje su, po izboru naše redakcije, obeležile Q1 2025. godine, a razgovali smo i sa istaknutim stručnjacima o tome koliko se daleko čuje glas advertising industrije.
Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.