Izašao je 10. broj Marketing mreža magazina, na preko 100 stranica najkvalitetnijih intervjua i autorskih tekstova.
Naslovnu stranu 10. broja krasi veliki intervju sa Tončijem Klarićem, suosnivačem i kreativnim direktorom agencije Spellcaster, koji je govorio o svojoj dosadašnjoj profesionalnoj karijeri i izazovima na tom putu, koliku realnu težinu imaju strukovne nagrade u Hrvatskoj, ali i da li ljudi sa naših prostora poseduju kreativni gen, kao i da li živimo u eri kreativne krize.
U ovom broju izdvajamo i Novac. Ljudi. Komunikacija, specijalni dodatak na temu novog talasa komunikacija u sektoru finansija i osiguranja.
Prvi put, 18 vrhunskih kreativaca iz svih krajeva sveta pišu specijalno za naš magazin. Sve tekstove možete pročitati u junskom izdanju.
Ne propustite da pročitate intervjue i autorske tekstove kolega iz kompanija i agencija iz celog regiona – NIS, Yettel bank, McDonald’s Srbija, OTP banka, Idea Marketi, Hemofarm, AikBank, Yuhor, Generali osiguranje, DIS, Air Serbia, Shoppster Srbija, Xiaomi Balkan, Salveo, Mars, Pet Network International, New Moment New Ideas Company, Grayling, McCann Beograd, ZOO agencija i mnogi drugih.
Izdvojili smo za vas i šest kampanja koje su, po izboru naše redakcije, obeležile Q2 2025. godine, a razgovali smo i sa istaknutim kreativcima o tome koliko je snažna kreativna industrija u regionu.
Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.