Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Izabrani predsednici žirija za regionalnu dodelu nagrada KAKTUS 2024!

Konkurs za 10. regionalnu dodelu nagrada – KAKTUS 2024 by MPC Properties otvoren je do 11. oktobra. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 40 priznatih i uglednih profesionalaca iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Oni su, između sebe, tajnim glasanjem, izabrali kolege koji će ove godine voditi žiri za dodelu nagrada KAKTUS 2024.

Za predsednika multi-channel žirija izabran je Andreja Nježić, Co-Founder & Creative Director, Creative Disorder Studio, dok je za predsednicu single-channel žirija izglasana Lucija Potočnik, Strategic Planning & Creative Director, Studio Sonda (Hrvatska).

Single-channel žiri ove godine radiće u sastavu: Aleksandar Živanić, Creative Director, Aquarius (BiH); Anja Omerza Devčić, Head of Social, BBDO Zagreb (Hrvatska); Bojana Savić, PR & Digital Manager, MPC Properties; Branka Letica, Executive Division Director for Marketing and Communications, NLB Komercijalna banka; Daliborka Rosić, Marketing Director, Dr. Oetker; Dijana Dretar, Creative Director, 404 (Hrvatska); Divna Peškir, Senior Copywriter, Executive Group; Gal Erbežnik, Executive Creative Director, AV Studio (Slovenija); Goran Radinović, Creative & Art Director, Aritmija (Slovenija); Hrvoje Škurla, Creative Director, PINK MOON (Hrvatska); Ivana Lovrić, Social Media & PR Team Lead, Degordian (Hrvatska); Jelena Ćorsović, Head of Digital, Kreativa an element of Alkemy; Jovana Bradaš, Associate Creative Director, McCann Beograd; Julija Somrak, Creative Director, DROM Agency (Slovenija); Katarina Todosijević, Marketing and PR Director, New Moment New Ideas Company; Lucija Potočnik, Strategic Planning & Creative Director, Studio Sonda (Hrvatska); Maro Pitarević, Creative Director, Real Grupa (Hrvatska); Radoš Vuković, Art Director, Evoke Marketing Agency; Stefan Plavšić, Digital Communications Director, Olaf&McAteer i Vanja Samardžija, Associate Creative Director, Saatchi&Saatchi Belgrade.

Multi-channel žiri ove godine činiće: Andreja Nježić, Co-Founder & Creative Director, Creative Disorder Studio; Eva Gjörek, Creative Director, Agencija 101 (Slovenija); Ivana Ankić, Marketing Director, Coca-Cola HBC; Jan Omahen, Creative Director, Luna\TBWA (Slovenija); Jovana Rađen, Associate Creative Director, Fullhouse Ogilvy; Jure Tovrljan, Creative Director, Pristop (Slovenija); Marin Ostojić, Creative Director, ZOO (Hrvatska); Martina Petrović, Director of Marketing & Corporate Communications & ESG, A1 Srbija; Milan Stojanov, Creative Director, Publicis Group (Severna Makedonija); Milena Kvapil, Creative Director, Ivan Aran Studio; Milica Jelenić, Head of Customer Experience and Marketing, Generali osiguranje; Milica Šljivančanin, Marketing Manager, Henkel Consumer Brands; Nina Tanhofer, Head of Digital Strategy and Innovation, herman&partnerji (Slovenija); Svetlana Kunčer, Head of Integrated Communications Sector, Direct Media United Solutions (Crna Gora); Vanja Činić, Creative Director, Bruketa&Žinić&Grey (Hrvatska); Vanja Luetić, Creative Director, McCann Zagreb (Hrvatska); Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO; Vladimir Zarić, Chief Marketing Officer, Ananas E-Commerce; Vlatko Mladenović, Creative Director, Polet Group i Žare Kerin, Creative Director, Futura DDB (Slovenija).

Predsednici Žirija rekli su da će, zajedno sa ostalim kolegama, pristigle radove ocenjivati strogo, ali pravično, kao i da će nagrade dobiti isključivo najkvalitetnije kampanje, koje pomeraju granice.

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2024 je nova kategorija – Podcast. U ovoj kategoriji biće nagrađen najbolji podcast koji donosi drugačiji, svež, edukativan, zabavan sadržaj, a primarni je kanal komunikacije u okviru kampanje.

Takođe, od ove godine radovi će moći biti prijavljeni isključivo u formatu video do 3 minuta, a uveden je i AI disclamer, koji podrazumeva da ukoliko su u okviru kampanje, za kreiranje vizuala ili ideja, korišćeni neki od alata veštačke inteligencije (AI), obavezno je da u prijavnom formularu bude jasno naznačeno na koji način je AI korišćen i u kom procentu u okviru prijavljene kampanje.

Ove godine prijave uključuju kampanje koje su realizovane ili većim delom realizovane u periodu od 1. avgusta 2023. do 1. avgusta 2024. godine.

Nagrade će biti svečano dodeljene na 10. festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2024, koji se ove godine održava pod sloganom „Samo oštro“. Festival će biti održan 26. i 27. novembra u Beogradu.

Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular i Pravilnik o radu žirija, možete pogledati na sajtu www.kaktus.rs.

Zvanični hashtag festivala je #kaktus2024 

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!