Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Izabrani novi organi IAA Srbija

Redovna izborna skupština IAA Srbija održana je u petak, 28. juna na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu. Devedeset od sto dvadeset pet članova Asocijacije izabralo je rukovodstvo koje će upravljati u naredne dve godine. Novi predsednik IAA Srbija je Miloš Simić, direktor marketinga Grand Casino Beograd.
Simić je u prethodnom mandatu bio član Upravnog odbora i obavljao funkciju blagajnika. Za potpredsednike Asocijacije izabrani su Kosanče Dimitrijević (Alma Quattro) i Marijana Agić Molnar (GfK). Ostali članovi Izvršnog odbora su: Darko Broćić (Nielsen Audience Measuerement), Milan Slavinski (Nadji.info), Vanda Kučera (McCANN Grupa) i Nevena Vasojević (Spark/Multikom).
Za članove Upravnog odbora izabrani su: Slobodan Srećković (Apatinska pivara), Jovan Stojanović (Direct Media), Maja Kolar (Banca Intesa), Sanda Parezanović (Coca-Cola Hellenic), Prof. Goran Peković (Fakultet dramskih umetnosti Beograd) i Nebojša Babić (Orange Studio).

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!