today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Iz dana u dan cene oglasa i reklama skaču, a za to smo sami krivi

Kako navodi Kenshoo.com, u trećem tromesečju 2019. godine skočile su cene oglasa na Google-u, društvenim mrežama i sve je skuplje da vaša kompanija/proizvod izađe na što višoj poziciji u pretrazi.

To se dogodilo iz sasvim logičnog razloga – oglašivači su sami “naterali” ove platforme da traže više novca, jer su ulagali sve više i više.

Oglašivači su potrošili su 39% svog budžeta na kampanje za pretragu i 37% svog budžeta na oglase za proizvode, pokazuju najnoviji podaci Kenshoo-a.

Ulaganje u oglase na društvenim mrežama među Kenshoo oglašivačima drastično je skočila u trećem kvartalu, povećavši se za 42% u odnosu na 2018. godinu. Takođe, samo u odnosu na prethodni kvartal, ulaganje je poraslo za 17%.

Kada su u pitanju društvene mreže, Instagram ubedljivo prednjači.

Pomenuti izveštaj obuhvata podatke sa oko 3.000 računa oglašavača i agencija koji obuhvataju 150 zemalja i sadrži kampanje koje prolaze kroz Kenshoo platformu na Google, Amazon Advertising, Baidu, Yandex, Yahoo, Yahoo Japan, Pinterest, Snapchat, Facebook, Instagram i Facebook.

Izvor: Represent Communications

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!