Kako navodi Kenshoo.com, u trećem tromesečju 2019. godine skočile su cene oglasa na Google-u, društvenim mrežama i sve je skuplje da vaša kompanija/proizvod izađe na što višoj poziciji u pretrazi.
To se dogodilo iz sasvim logičnog razloga – oglašivači su sami “naterali” ove platforme da traže više novca, jer su ulagali sve više i više.
Oglašivači su potrošili su 39% svog budžeta na kampanje za pretragu i 37% svog budžeta na oglase za proizvode, pokazuju najnoviji podaci Kenshoo-a.
Ulaganje u oglase na društvenim mrežama među Kenshoo oglašivačima drastično je skočila u trećem kvartalu, povećavši se za 42% u odnosu na 2018. godinu. Takođe, samo u odnosu na prethodni kvartal, ulaganje je poraslo za 17%.
Kada su u pitanju društvene mreže, Instagram ubedljivo prednjači.
Pomenuti izveštaj obuhvata podatke sa oko 3.000 računa oglašavača i agencija koji obuhvataju 150 zemalja i sadrži kampanje koje prolaze kroz Kenshoo platformu na Google, Amazon Advertising, Baidu, Yandex, Yahoo, Yahoo Japan, Pinterest, Snapchat, Facebook, Instagram i Facebook.
Izvor: Represent Communications
Ozbiljna tema!