REGION – Ivana Krmpotić i Ana-Marija Tomašić iz agencije 404, mlade nade hrvatske komunikacijske industrije, projektom „Daruj toplinu“ osvojile su žiri i zaslužile prestižnu nagradu na ovogodišnjem takmičenju Young Lions Croatia powered by E.ON Hrvatska, kome je i ove godine cilj bio istaknuti mlade hrvatske talente, a pritom ukazati i na važnost suzbijanja energetskog siromaštva.
Young Lions je takmičenje na kome se nova generacija nacionalne komunikacijske industrije bori za titulu najboljih mladih kreativaca. Osvajanjem prestižnog Grand Prixa mladi lavovi dobijaju priliku takmičiti se sa najboljim kolegama iz celog sveta kao predstavnici Hrvatske na globalnom online takmičenju Cannes Young Lions.
U prostorima Zagrebačkoga inovacijskog centra (ZICER-a) 70 je takmičara u parovima osmišljavalo rešenja u pet kategorija: Design, Digital, PR, Media i Print. Pobedu u kategoriji Digital odnele su Ivana Krmpotić i Ana-Marija Tomašić (404), ujedno dobitnice Grand Prixa, dok su drugo mesto u toj kategoriji osvojili Kristina Kozić i Juraj Močilac (Real grupa). U kategoriji Media pobednice su Lucija Drača i Maria Šimurina (Señor), a drugo su mesto osvojili Lana Kršul i Tomislav Vranjković (Universal Media). Pobednici su kategorije Print Petra Mikloš i Filip Latin (Imago Ogilvy), dok su drugo mesto zauzele Rahela Dragičević i Lina Vidulin (Degordian).
Više informacija pročitajte na sajtu HURA-e.