Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Istraživanje: Koliko i kako Hrvati gledaju TV program?

REGION – Čak 62 odsto građana u Hrvatskoj gleda TV i video sadržaj putem računara, laptopa, tableta ili smartfona, a gotovo trećina gleda televizijski ili video sadržaj više puta nedeljno putem pametnog telefona. Tehnologija i razvoj novih platformi za gledanje TV i video sadržaja značajno su promenili naše navike, pokazalo je istraživanje koje je sprovela agencija Hendal.

Taj je trend posebno prisutan unutar mlađe populacije, između 15 i 29 godina, gde 70 odsto prati TV i video sadržaj putem alternativnih uređaja.

TV i video sadržaj gledamo na svakom koraku
Više od trećine ispitanika prati televizijski sadržaj izvan svojih domova, četvrtina u ugostiteljskim objektima, a svaka peta osoba prati ga i u hodu. Naime čak trećina učesnika istraživanja (31 odsto) u proseku barem dva puta nedeljno pogleda video sadržaj putem pametnog telefona. Gotovo polovina gledalaca, 43 odsto, posebno populacija do 49 godina starosti, gleda snimljeni TV i video sadržaj ili sadržaj na zahtev, ne mareći za unapred najavljene televizijske programe.

Pratimo više različitih sadržaja istovremeno
Čak 59 odsto ispitanih građana je u proteklih mesec dana paralelno pratilo različit sadržaj na dva uređaja, što potvrđuje da se navike nepovratno menjaju. Gotovo 90 odsto gledatelja surfuje internetom tokom gledanja TV sadržaja, od čega 31 odsto to čini svaki put dok gleda. Za praćenje TV sadržaja drugi ekran postao je pravilo, a biće zanimljivo pratiti kako će se proizvođači sadržaja tome i prilagoditi.

Istraživanje je sprovedeno kvantitativnom metodom, putem online intervjua na reprezentativnom uzorku od hiljadu građana Republike Hrvatske uzrasta od 15 do 65 godina.

Više informacija pronađite OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!