Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Istorija festivala koji je postao regionalni brend!

Nekoliko svetskih njuški, mnoštvo regionalnih pokretača industrije, aktualnost, informativnost i neumereni party-i provereni su recept po kojem se priprema već šesti po redu Weekend Media Festival! Turbulentna vremena u kojima živimo i radimo pružaju i više nego dovoljno materijala za intrigantna predavanja, panele i radionice koji vas očekuju ove godine.

KAKO SMO POČELI? AH, TI DIVNI POČECI….
U svojim pohodima na neke velike svetske medijske festivale shvatio sam kako našoj regiji hronično nedostaje upravo jedno takvo događanje koje će podstaknuti raspravu o stanju medija u regiji, govoriti o novim trendovima i kretanjima u svetu na području komunikacije do kojih su ovdašnji stručnjaci dolazili teško mukom, edukovati te ujedno omogućiti interakciju ili popularno – networking regionalnih medijskih i komunikacijskih profesionalaca. Glad za informacijama o medijskoj situaciji susednih država bila je gotovo fizički opipljiva. Događaj na kojem se međusobno mogu povezati medijski i komunikacijski profesionalci Hrvatske, Srbije, BiH, Slovenije, Crne Gore i Makedonije i istovremeno se informisati o medijskim svetskim trendovima bilo je upravo što nam je doktor prepisao!
Smišljeno – učinjeno! Već 2008. godine, festival je izazvao zanimanje kakvo već dugo nije bilo viđeno na ovim prostorima te prve godine okupio više od 1.400 učesnika iz svih zemalja okruženja, zanimljiva imena iz sveta medija, marketinga i PR-a, te predstavnike mnogobrojnih kompanija.
Iako je prvobitno bio namenjen onima koji su direktno ili indirektno vezani uz komunikacijsku industriju, brzo se pokazalo kako su i privrednici svesni da su mediji i komunikacija, kao poslovni alat, važni privredi u celini. Rovinj je 2009. ponovno povezao sve relevantne igrače vezane uz medije i celokupnu komunikacijsku industriju u regiji i ugostio neke od najznačajnijih svetskih i regionalnih stručnjaka iz oblasti komunikacija. U samo dve godine, iskustva je razmenjivalo, zabavljalo se i družilo više od 5.000 ljudi iz regije!
Weekend 2010. i 2011, kvalitetom programa, zabavom i brojem učesnika premašio je uspeh prethodnih godina. Zbog velikog broja različitih događanja uvedena je i dodatna, treća, pa i četvrta dvorana kako bi moglo sve stati u predviđeni program jednog vikenda. Prošlogodišnje izdanje Weekend Media Festival ugostilo je oko 4.000 učesnika iz Hrvatske i zemalja regije, ali i gostiju iz Europe i Amerike, među kojima je bilo preko 500 akreditovanih novinara i više od 100 predavača i panelista iz cele regije. Uz vrhunska predavanja, panel rasprave i prezentacije, Weekend je potvrdio poziciju mesta najboljih koncerata i partija s kojima završava letna sezona u Rovinju.

untitledQQQQQQQQQQQKO i KAKO?
Trudimo se da Weekend Media Festival svake godine dobije na kvalitetu i značaju. Stvorena je atmosfera u kojoj nijedan regionalni komunikacijski i medijski profesionalac sebi ne može priuštiti izostanak iz Rovinja. Iz godine u godinu raste i kvalitet programa, kojim se Weekend ustoličio kao centralni regionalni komunikacijski događaj. Do sada već svima znano obeležje Weekenda Media Festivala svakako su predavanja govornika iz najrelevantnijih svetskih medijskih brendova poput Facebooka, Googla, Nokie, Siemensa itd, te drugih stručnjaka komunikacijske industrije, a koje publika sa ovih područja do sada još nije imala prilike slušati. No, ono što ga čini originalnim i posebnim je njegov ležerni ton i duh, s puno dobre zabave. Ako prolazite Rovinjem za vreme trajanja festivala, pozitivna energija i zadovoljstvo zbog neverovatne atmosfere opipljive su u vazduhu.

ZVEZDE WEEKENDA
Predavači koji su probili led i oduševili publiku, bili su Joseph Jaffe, jedan od najtraženijih savetnika velikih globalnih korporacija i predavača iz oblasti novih medija, Ira Kurgan, jedan od čelnika Fox Broadcasting Co, koji je više od 20 godina u vrhu svetskog TV biznisa, te Blake Chandlee, prvi čovek Facebooka u Europi, koji je svim prisutnima otkrio kako se studentski projekt Marka Zuckerberga, inicijalno zamišljen kao prostor na kojem će harvardski studenti međusobno komunicirati i razmenjivati podatke, razvio u jedan od najvrednijih delova internetskog prostora. Weekend se nastavio u revijalnom tonu i ponovo okupio svetski poznata imena poput Christiana Hernandeza Gallarda, Chrisa Matyszczyka i Roberta Leea. Christian Hernandez Gallard iz Google-a na Weekendu 2009. predstavio se svojim predavanjem „Google Me!“ i pokazao kako biti u korak s revolucionarnim promenama koje se događaju u svetu medija i celokupnoj komunikacijskoj industriji. Chris Matyszczyk jedan je od najvećih svetskih marketinških stručnjaka i bivši kreativni direktor nekih od najvećih svetskih marketinških divova, a kreira i blog Technically Incorrect koji privlači milion čitatelja mesečno. Takođe, održana je i ekskluzivna radionica Roberta Leea, tvorca najvećih američkih reality TV hitova i bivšeg menadžera Britney Spears i Justina Timberlakea. Zvezde Weekenda svakako su bili i Pete Radovich, Andrew Keen i Pierluigi Collina. Radovich je kreativni direktor sportskog programa CBS-a, jednog od vodećih sportskih televizijskih programa na svetu, gde stoji iza prenosa najvećih sportskih događanja, poput Olimpijskih igara i finala NBA lige. Italijan Pierluigi Collina, jedan od najpoznatijih sudija na svetu i sudska fudbalska zvezda, koji je planetarnu naklonost obožavatelja stekao preciznim odlukama, pravednošću i odlučnošću, u Hrvatsku je došao u potpuno drugačijoj ulozi – predavao je kako u poslovnom svetu iskoristiti one tehnike koje je on primenjivao kao sudija. Andrew Keen na Weekendu je raspravljao o prošlosti, sadašnjosti i budućnosti njegovog kontroverznog međunarodnog uspeha pod nazivom „Cult of the Amateur“.
Prošlogodišnji je Weekend ugostio nekoliko „naše gore listova“, zaista impresivnih internacionalnih karijera. Jedan od njih, Sasha Savić, preuzeo je ove godine novu funkciju kao CEO MediaComa USA, jedne od vodećih američkih medijskih agencija. Impresivna karijera je Sashu vodila od rodnog Sarajeva, gde je bio jedan od osnivača legendarnog Omladinskog Program Radija, preko Praga do New Yorka, preko McCann-Ericksona do Publicis grupe. Pre prelaska u MediaCom, Sasha je bio Chief Operating Officera za Havas Media North America. David Plouffe, zvezda prvog Weekend Sessiona, našeg „produženog“ projekta Weekenda, danas je desna ruka Baracka Obame. David Plouffe, „neopevani heroj“, kako mu je tepao sam Obama i čovek koji je stajao iza najveće predsedničke kampanje u istoriji SAD-a, prošle je godine postao dirigent komunikacije i političke strategije Bele kuće. Ubrzo nakon dolaska dobio je status „prvog među jednakima“ u zatvorenom krugu savetnika predsednika Obame. Naši govornici bili su iz svetski poznatih kompanija i medijskih kompanija kao što su Facebook, Twitter, Google, EPH, MTV, Nokia, Styria, Delloite, Adria Media Group, CME, Fox Broadcasting, HBO, IDM Music, BBDO, SM JWT i ostalih.
U poslednje dve godine, Weekend je obogaćen za još dva projekta – BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija na Weekend Media Festivalu, gde su Weekend i HURA pozvali reklamne agencije iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore da u Rovinju predstave svoje najbolje projekte. Velik broj oglašivača svake se godine pojavljuje u Rovinju i to je prilika da agencije iz regije, oglašivačima iz regije pokažu svoje najbolje projekte, a istovremeno, to je prilika za oglašivače da u kratkom roku i na jednom mestu dobiju uvid u najbolju oglašivačku praksu na tržištima jugoistočne Europe.
Ove godine novost je i SoMo Borac. Ako ste napravili mobilnu aplikaciju bez koje se ne može živeti, snimili internet YouTube blockbuster, osmislili Instagram profil koji je melem za oči ili imate nešto drugo čime se možete podičiti, a da spada u social ili mobile kategorije, ne gubite vreme! Prijavite svoje radove za SoMo borac nagradu koja će, u neobaveznoj i ležernoj atmosferi, biti dodeljena na Weekend Media Festivalu 2013. Vaše radove možete prijaviti na http://somo.weekendmediafestival.com gde će ih vrhunski ugostiti i obasuti ljubavlju pomno odabran međunarodni žiri.

ŠTA SADA? A SADA…
Program za 2013. godinu već je finaliziran, ali udica je bačena: najavljena su prva imena ovogodišnjeg Weekenda! Ugledni predavači i panelisti uvek su bili jak adut Weekend Media Festivala. Ove godine u Rovinj tako stiže Tom Buday, vođa marketinga i sektora komunikacije s potrošačima najveće svetske prehrambene industrije Nestlea. Buday će govoriti o Nestleovom pristupu komunikaciji s potrošačima u današnjem digitalnom svetu.
Profesor strategije s Cotrugli Business Schoola u Nemačkoj Nicholas Kfuri govoriće o tome kako su društveni mediji promenili marketing, dok će Viktor Marohnić, suosnivač i direktor ShoutEm Five minutes studija iz SAD-a, održati predavanje pod intrigantnim naslovom „Zašto je baš Pekara Vjesnik vaš klijent iz snova?“. Veliki interes sigurno će izazvati i predavanje direktora Beogradske filharmonije Ivana Tasovca, koji će govoriti o menadžmentu u kulturi, kao i predavanje vođe sektora izvoza u Google Israelu Nira Korczaka na temu „From Local to Global“.
Festival i ove godine priprema niz panel rasprava na vrlo aktuelne i često kontraverzne teme. Najaktuelnija je sigurno ulazak Hrvatske u EU, o čemu će na panelu pod nazivom „(Ne) idite u EU!“ raspravljati dva vrhunska novinara iz Wall Street Journala i Daily Telegrapha smeštenih u Bruxellesu, za koje znamo da na to pitanje gledaju različito. Panel „Croatia Inc. Goes Digital“ posvećen je digitalnim strategijama vodećih hrvatskih kompanija i prebacivanju sve većeg dela poslovanja na web, dok će učesnici panela „Hejtanje na društvenim mrežema“ pokušati odgovoriti na pitanje kako se boriti protiv velike količine neargumentovanih negativnih komentara na društvenim mrežama. Uvaženi gosti i učesnici ovog panela verojatno će biti hejtani i uživo pa ćemo i to pratiti i analizirati.

BEOGRAD NA WEEKENDU 2013
Ove godine Beograd će se predstaviti na festivalu sa svojim kreativnim gradskim projektima tako da će se na festivalu pojaviti i Mikser festival, Parobrod, Galerija 12, OUR Bar, Mladost/Ludost/Brankow/Lasta/Tube, Supermarket/Pržionica, Zaplet/Diagonala i drugi. Predstavljanje će se završiti i velikom žurkom pod nazivom „Beograd na službenom putu“.

PARTY, PARTY, PARTY
Naravno, kao nagrada za mukotrpan i težak rad tokom vikenda, i ove ćete godine biti nagrađeni. Zato, pripremite se za vrhunske zabave, jer po običaju, njih neće nimalo nedostajati.

I zapamtite, sve što se dogodi u Rovinju – ostaje u Rovinju!
Weekend Media Festival 2013, događaj koji se ne sme propustiti!

Autor teksta: Tomislav Ricov, direktor Weekend Media Festivala

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!