Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Istine i zablude o PR-u!

U Delfi knjižari SKC-a održana je promocija knjige Istine i zablude o PR-u, autorke Biljane Oljače.

Na promociji su govorili: Meri Bilić – urednik TV revije i kritičar u dnevnom listu Politika, Duško Vukajlović – glavni i odgovorni urednik dnevnog lista Alo, Irina Đorđić – novinar i voditelj jutarnjeg programa na RTS-u, Marija Jakob-urednik i novinar novinske agencije Tanjug i Jasmina Krstić-Latinović – PR stručnjak.

Promocija nije bila klasičnog tipa, već je upriličena u formi tribine na temu – Trenutno stanje PR-a u Srbiji. Na tribini su prisutni gosti dati odgovore na mnoga važna pitanja, ali i izneli svoje utiske iz prve ruke o tome da li su svi PR menadžeri u Srbiji zapravo i PR stručnjaci, kako izgraditi i održati dobre odnose sa predstavnicima medija, kako napisati dobru medijsku vest, da li je potreba ili hir imati PR menadžera, online PR, i šta je novo doneo u PR sferu, da li su konferencije za novinare i saopštenja za medije otišli u zaborav?

Knjiga se može kupiti u svim Laguninim (Delfi) knjižarama u Srbiji, ili se naručiti online preko sajta Delfi knjižara i za Srbiju i za inostranstvo.

O knjizi:
Ova knjiga je priča o PR-u. Šta on jeste, i šta PR nije. Knjiga nije ni malo tipična, i sasvim sigurno je drugačija od svih koje ste iz ove oblasti do sada pročitali. Sa jako malo teoretisanja, i sa mnogo primera kako se PR (ne)radi u praksi.

Na duhovit način je u knjizi opisano kako se sve danas može postati PR menadžer, i zašto PR struka koja ima za cilj izgradnju imidža kompanija i pojedinaca i sama ima loš imidž? Odnosi sa medijima, krizni PR, interni PR i svi ostali segmenti PR struke u knjizi su približeni čitaocu na jedan veoma jednostavan način, kako bi baš svi koji ovu knjigu budu pročitali iz nje izvukli korisne pouke koje će u budućnosti u svom poslu (i životu) upotrebiti. Jer, sve oko nas je PR!

U knjizi će čitaoci dobiti i korisne savete u vidu životnih lekcija. Jer, svi nas pripremaju za posao, niko nas ne priprema za život. Kako prevazići neuspehe, kako se ne obazirati na mišljenja dugih ljudi, i kako ne treba očekivati da vas drugi na vašem životnom putu podrže. Uostalom, kada u životu neka odluka naiđe na veliko osporavanje, uspeh iste je zagarantovan!

Ipak, ključna poruka ove knjige je da u životu uvek treba da sledimo svoje snove, i nikada ne odustajemo od njih!

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!