Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Istine i zablude o PR-u!

U Delfi knjižari SKC-a održana je promocija knjige Istine i zablude o PR-u, autorke Biljane Oljače.

Na promociji su govorili: Meri Bilić – urednik TV revije i kritičar u dnevnom listu Politika, Duško Vukajlović – glavni i odgovorni urednik dnevnog lista Alo, Irina Đorđić – novinar i voditelj jutarnjeg programa na RTS-u, Marija Jakob-urednik i novinar novinske agencije Tanjug i Jasmina Krstić-Latinović – PR stručnjak.

Promocija nije bila klasičnog tipa, već je upriličena u formi tribine na temu – Trenutno stanje PR-a u Srbiji. Na tribini su prisutni gosti dati odgovore na mnoga važna pitanja, ali i izneli svoje utiske iz prve ruke o tome da li su svi PR menadžeri u Srbiji zapravo i PR stručnjaci, kako izgraditi i održati dobre odnose sa predstavnicima medija, kako napisati dobru medijsku vest, da li je potreba ili hir imati PR menadžera, online PR, i šta je novo doneo u PR sferu, da li su konferencije za novinare i saopštenja za medije otišli u zaborav?

Knjiga se može kupiti u svim Laguninim (Delfi) knjižarama u Srbiji, ili se naručiti online preko sajta Delfi knjižara i za Srbiju i za inostranstvo.

O knjizi:
Ova knjiga je priča o PR-u. Šta on jeste, i šta PR nije. Knjiga nije ni malo tipična, i sasvim sigurno je drugačija od svih koje ste iz ove oblasti do sada pročitali. Sa jako malo teoretisanja, i sa mnogo primera kako se PR (ne)radi u praksi.

Na duhovit način je u knjizi opisano kako se sve danas može postati PR menadžer, i zašto PR struka koja ima za cilj izgradnju imidža kompanija i pojedinaca i sama ima loš imidž? Odnosi sa medijima, krizni PR, interni PR i svi ostali segmenti PR struke u knjizi su približeni čitaocu na jedan veoma jednostavan način, kako bi baš svi koji ovu knjigu budu pročitali iz nje izvukli korisne pouke koje će u budućnosti u svom poslu (i životu) upotrebiti. Jer, sve oko nas je PR!

U knjizi će čitaoci dobiti i korisne savete u vidu životnih lekcija. Jer, svi nas pripremaju za posao, niko nas ne priprema za život. Kako prevazići neuspehe, kako se ne obazirati na mišljenja dugih ljudi, i kako ne treba očekivati da vas drugi na vašem životnom putu podrže. Uostalom, kada u životu neka odluka naiđe na veliko osporavanje, uspeh iste je zagarantovan!

Ipak, ključna poruka ove knjige je da u životu uvek treba da sledimo svoje snove, i nikada ne odustajemo od njih!

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!