Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Jovana Grubač, Digital Wizard, Salveo.
Kako danas merimo uspeh brenda na digitalnim kanalima? Da li je danas presudan broj lajkova?
Prvo bi trebalo da definišemo šta je uspeh brenda i kojeg brenda. Nije univerzalan odgovor za sve. Digitalni mediji mogu da stvore i lažnu sliku uspešnosti brenda.
Kakvo nam digitalno iskustvo brendovi u Srbiji danas kreiraju?
Iskustvo je jedna prelepa reč, a da bi bilo kompletno mora da bude šire od digitalnog. Iz ugla mene kao ljubitelja i poštovaoca jednog brenda ako je digitalno iskustvo fantastično, a u trenutku kada pozovem korisničku podršku ne dobijem zaista tu podršku, doživljaj brenda putem digitalnih medija, takođe, pada u vodu. Iskustvo se ne može povezati samo sa digitalnim, inače bi ono bilo samo statistika.
Kako da brendovi budu više – human, emotional i engaging?
Tako što će stvarno iskustvo biti iznad statistike. Digitalni mediji su prenos signala i simbola – treba ih ponovo shvatati kao deo celovitog iskustva.
Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Ako umesto reči karijera stavimo reč – napredovanje, koja je životnija i sveobuhvatnija, onda sam ponosna na to što sam sama savladala i napredovala u tehnikama montiranja koristeći profesionalne programe za montažu, a kasnije radila na snimanju i montaži kratkog dokumentarca „Chats with Felix“ Mitra Terzića, koji je između ostalih priznanja dobio i Honorable mention na Kanskom festivalu.
Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs