Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Iskreno sagledajte ono što je iza vas!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ivan Radojević, Client Service Director, Real Grupa RGS rekao je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledao u ogledalo sebe kao profesionalca, agenciju/kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Najveći izazov je pogledati sebe, definitivno, jer nije lako biti objektivan. Ipak, nešto je jasno vidljivo: mnogobrojne bore i ožiljci na mom licu, nastali usled mnogobrojnih dobijenih i promašenih pitcheva, projekata, neprospavanih noći i velikih uspeha. Isto tako, vidim i lice na kom ima dovoljno mesta za nove ožiljke i radujem im se jer strast nije nestala.

Kada je reč o Realu Srbija, sa velikom sigurnošću mogu reći da je postignut veliki uspeh. Za samo nekoliko godina naš najveći klijent Lidl postao je ozbiljan igrač na tržištu i retailer br.1 u Srbiji po mnogim parametrima. To je pokazatelj da lojalnost i profesionalnost, kao i veliko poverenje između klijenta i agencije, uvek danese rezultate. Iako je pređeni put velik, onaj pred nama je još veći: potrebno je biti prvi u svim parametrima i onda održati poziciju na vrhu. Real Grupa RGS ojačava tim, ima realne ambicije i realnu snagu da ih sprovede.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Kao što znamo, tema ovogodišnjeg Kaktusa je „Samorefleksija“ i u tom duhu najbolji savet koji mogu da dam svima je da iskreno sagledaju ono što je iza njih. Kampanje trebaju da govore same za sebe i, ukoliko su autentične i imaju neosporive rezultate (a to je ono što je na kraju svake kampanje najvažnije) onda je to vaš najbolji adut za uspeh – pratite originalnost i efikasnost.

Nemojte se stresirati oko same prijave, stres bi već trebao da je iza vas tokom rada na kampanji koju prijavljujete – samo je dobro sagledajte i razmislite da li vi iskreno smatrate da je pobednička, to je najbolji pristup.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!