Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Iskreno sagledajte ono što je iza vas!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ivan Radojević, Client Service Director, Real Grupa RGS rekao je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledao u ogledalo sebe kao profesionalca, agenciju/kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Najveći izazov je pogledati sebe, definitivno, jer nije lako biti objektivan. Ipak, nešto je jasno vidljivo: mnogobrojne bore i ožiljci na mom licu, nastali usled mnogobrojnih dobijenih i promašenih pitcheva, projekata, neprospavanih noći i velikih uspeha. Isto tako, vidim i lice na kom ima dovoljno mesta za nove ožiljke i radujem im se jer strast nije nestala.

Kada je reč o Realu Srbija, sa velikom sigurnošću mogu reći da je postignut veliki uspeh. Za samo nekoliko godina naš najveći klijent Lidl postao je ozbiljan igrač na tržištu i retailer br.1 u Srbiji po mnogim parametrima. To je pokazatelj da lojalnost i profesionalnost, kao i veliko poverenje između klijenta i agencije, uvek danese rezultate. Iako je pređeni put velik, onaj pred nama je još veći: potrebno je biti prvi u svim parametrima i onda održati poziciju na vrhu. Real Grupa RGS ojačava tim, ima realne ambicije i realnu snagu da ih sprovede.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Kao što znamo, tema ovogodišnjeg Kaktusa je „Samorefleksija“ i u tom duhu najbolji savet koji mogu da dam svima je da iskreno sagledaju ono što je iza njih. Kampanje trebaju da govore same za sebe i, ukoliko su autentične i imaju neosporive rezultate (a to je ono što je na kraju svake kampanje najvažnije) onda je to vaš najbolji adut za uspeh – pratite originalnost i efikasnost.

Nemojte se stresirati oko same prijave, stres bi već trebao da je iza vas tokom rada na kampanji koju prijavljujete – samo je dobro sagledajte i razmislite da li vi iskreno smatrate da je pobednička, to je najbolji pristup.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!