Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

iProspect slavi 20. rođendan

SVET/REGION – U doba kada je Google još bio istraživački projekat na Univerzitetu Stanford, kada su se počele formirati prve online zajednice (preteče današnjih društvenih mreža), kada se nije pričalo o virtuelnoj i proširenoj stvarnosti, u Bostonu je 1996. godine osnovana jedna od prvih digitalnih agencija na svetu, iProspect.

Dvadeset godina kasnije, iProspect je izrastao u jednu od vodećih globalnih digitalnih agencija, sa više od 3.000 zaposlenih širom sveta.

Sredinom 90ih digitalnim marketingom dominirao je SEO, tj. optimizacija web stranica za prve pretraživače poput Altaviste. Međutim, ubrzo je uočen potencijal i ostalih digitalnih kanala, ali usvajanje digitalne komunikacije teklo je sporo. Sledećih 10 godina digitalni kanali bili su neistražena teritorija i čak su i najinovativniji oglašivači polagano kretali u prve „digitalne“ korake. S druge strane, poslednjih 10 godina stvari su se promenile – digitalni kanali sada više nisu nepoznanica, više se ne raspravlja treba li imati web stranicu, a mnogi se već godinama oglašavaju na digitalnim medijima.

„Tokom proteklih 20 godina mi smo učili, razvijali se i sazrevali zajedno s našim klijentima i partnerima. iProspect je odigrao i uticajnu ulogu u razvoju marketinških proizvoda naših partnera kao što su Google, Microsoft ili Facebook, kako su oni postajali sve više sofisticirani. iProspect je takođe evoluirao i danas nudi najširi raspon usluga i alata za digitalni marketing, pomoću kojih donosimo poslovni uspeh našim klijentima“, izjavio je Jeremy Cornfeldt, generalni direktor iProspect-a za Ameriku.

iProspect je u našem regionu prisutan već duže vreme, a 2015. godine osnovana je i kancelarija u Zagrebu koja je odgovorna za ceo Adriatics region. „Naša misija je doneti poslovni rezultat našim klijentima – a to ne znači klikove i prikazivanja oglasa, nego prodaju i rast poslovanja“, izjavio je Vjekoslav Srednoselec, direktor agencije iProspect za Adriatics region.

Više informacija pročitajte na sajtu HURA-e.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!