Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#InTheMoodFor Real Summer

Ove godine smo se za leto spremali na malo drugačiji način. Extreme Intimo je u saradnji sa McCann Beograd digitalnim timom predstavio novu kolekciju kupaćih kostima na tržištima Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Slovenije, Češke i Rusije.

#InTheMoodFor kampanja odvijala se u nekoliko faza. Najpre je intrigantnim dizajnom javnosti predstavljen samo deo nove kolekcije, koju su zatim promovisale i poznate influenserke, a celokupna kolekcija predstavljena je u okviru revije u Big Fashion Shopping Centru. Kampanja je privukla posebnu pažnju zanimljivim vizualima koji prenose poruku da možemo biti spremni za pravo leto i pre nego što ono stigne.

„Želeli smo da raznim nebrendiranim formatima isprovociramo pažnju fanova aludirajući na sve uobičajene fejk vizuale leta. Znate ono kad u sred maja gledamo obrađene fotografije zgodnih žena na belom pesku između palmi na Bahamima? E pa, u ovoj kampanji, umesto vode (mora i bazena) imali smo tepih sa printom vode, povetarac u kosi od ventilatora, dušek za vodu na suvom, šargarepe iza morske pozadine i druge detalje kojima smo vidno naglasili da je sve snimljeno u studiju. Upravo zato devojka na bilbordu seče reč FAKE – jer je raspoložena za pravo leto“, rekao je Marko Živković, Associate Technical & Interactive Manager, McCann Beograd.

Mirjana Lončarević, izvršni direktor za dizajn i marketing, Extreme Intimo, dodala je: „Extreme Intimo je prepoznatljiv brend koji prati modne trendove i spaja dve strasti: želju da se osećamo prijatno u svojoj koži i ljubav prema modi. McCann Beograd pomogao nam je da na vrlo zanimljiv način predstavimo novi plažni program i inspirišemo sve naše fanove da spremni, nesputani i u dobrom raspoloženju dočekaju naredno leto. Mi smo se zabavili tokom rada i, što je najvažnije, reakcija javnosti je pozitivna.“

Među poznatim influenserkama koje su učestvovale u kampanji nalaze se Sara Jo, Mima Zečević, Vanja Milićević, Nada Fitt i Ana Vukosavljević.

Digitalni kreativni direktor: Vladimir Ćosić
Akaunti: Marko Živković, Petra Rogić
Kreativci: Zdravko Kevrešan, Sandra Stojanović
Content specijalisti: Milica Zeljković, Jovana Radovanović, Sara Vermezović, Vladimir Kondžulović

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!