Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Internet je postao mobilni medij!

Krajem protekle godine, IAB Serbia je, zajedno sa predstavnicima industrijskih udruženja još 7 zemalja Srednje-istočne Evrope, pokrenuo projekat istraživanja tržišta pod nazivom digitalSCOPE2014, a preliminarni rezultati predstavljeni su na konferenciji Digital Day 2015.

digitalSCOPE2014 je studija o strukturi i navikama internet korisnika u 8 zemalja regiona (Bugarska, Makedonija, Poljska, Rumunija, Srbija, Slovačka, Slovenija i Turska) kojom je rukovodio IAB Poland, na čelu sa direktorom istraživanja Pavelom Kolendom. Lokalna studija, koja prikazuje status internet korisnika u našoj zemlji, rezultat je partnerske saradnje između IAB Serbia, kompanije MindTake i nekoliko domaćih onlajn izdavača.

Rezultati studije ukazuju na porast dominacije mobilnog interneta u celom regionu, te da većina korisnika u Srbiji internetu pristupa sa svojih mobilnih uređaja, iako je penetracija smart telefona i tablet uređaja kod nas niža od proseka Srednjeistočne Evrope. Veliki uticaj mobilne tehnologije na ponašanje i navike internet korisnika u Srbiji, mogao bi da ima ogroman uticaj na planiranje oglašivačkih kampanja u predstojećem periodu, kao i činjenica da 85% internet korisnika surfuju internetom čak i dok gledaju TV.

ds2

Ovi podaci ukazuju na to da je internet postao način života, naročito kada su mlađe generacije u pitanju i da se njima brendovi danas mogu na adekvatan način obratiti jedino putem digitalnih komunikacijskih kanala. Čak i potrošači zrelijih starosnih grupa su u najvećem broju navodili da je za njih internet najpouzdaniji izvor informacija, na osnovu kojih donose odluke o kupovini, svedoče rezultati digitalSCOPE2014.

„digitalSCOPE je projekat koji je pokrenut na inicijativu poljskog, srpskog, grčkog, rumunskog i još nekolicine IAB-a zemalja CEE regiona. Nakon što smo poslednji put 2012. godine imali iscrpnu studiju o konzumaciji medija (Mediascope2012), stvorila se ogromna potreba na našim tržištima za svežim informacijama, s obzirom na munjevitu brzinu razvoja digitalnih medija i uređaja, kao i promene u ponašanju potrošača koje ovakav razvoj izaziva. Snaga IAB mreže je upravo u zajedničkim interesima i sposobnosti ujedinjavanja i razmene resursa, koji omogućavaju da se ovakvi projekti, koji inače koštaju daleko više od onoga što je naše malo tržište u mogućnosti da ponudi, realizuju sa minimalnim ulaganjima, zahvaljujući angažovanju naših medijskih partnera i tehničkoj podršci MindTake tima.“ – izjavila je Gabrijela Stjepanović, izvršni direktor IAB Serbia.

Više informacija o istraživanju pronađite na sajtu IAB Srbija.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!