Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Interbrand: Lista TOP 100 kompanija za 2018.

SVET – Prema istraživanju koje je uradio Interbrand, vodeće svetske tehnološke kompanije očekivano su se pokazale najvrednijim brendovima, ali na njihovoj ovogodišnjoj top 100 listi ima i nekih zanimljivih preokreta.

Za potrebe izveštaja Interbrand prikuplja finansijske rezultate, uticaj na potrošače i snagu brendova. Na prvih deset pozicija uglavnom dominiraju tehnološke kompanije: Apple, Google, Amazon, Microsoft, Coca-Cola, Samsung, Toyota, Mercedez Benz, Facebook i McDonalds.

Apple i Google su već šestu godinu zaredom na vrhu Interbrandove liste „najboljih globalnih brendova“. U izveštaju koji vrednuje brendove na temelju više kriterija kao što su finansijski rezultati, konkurentnost, uticaj na ponašanje potrošača i drugi, Apple se zadržao na vrhu lestvice uz procenu rasta vrednosti od 16%, tj. 200 milijardi dolara.

Google je takođe zabeležio porast od 10%, dosegnuvši rast od 155,5 miliona dolara, dok je Amazon napravio neverovatan skok od 56% i našao se na trećem mestu s rastom vrednosti od 100,7 miliona dolara. S druge strane, Facebook je zabeležio pad od 6%, i završio je na 9. mestu uz gubitak vrednosti od 45 miliona dolara.

Brendovi koji su u ovogodišnjem izveštaju zabeležili najznačajniji rast bili su već spomenuti Amazon, zatim Netflix (45%), Gucci (30%), Salesforce.com (23%) i Louis Vuitton (23%).

Više informacija pronađite OVDE.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!