SVET – IAB Europe u partnerstvu sa Cristal Festival Network – 2C Associes pobrinuo se ove godine za organizaciju Interakt konferencije. Konferencija je predhodnih godina održavana u Barseloni, dok će se ove godine 20. i 21. maja po prvi put održati u Parizu. Interakt će, kao i do sada, okupiti celu evropsku digitalnu advertajzing industriju.
Zajedno sa svojim članovima, koje čine kompanije i nacionalne asocijacije iz 28 zemalja, IAB Europe zastupa preko 5.500 organizacija. Prilikom potpisivanja partnerstva Christian Cappe, director 2C Associes, rekao je da partnerstvo sa Interaktom promoviše znanje i iskustvo i simbol je međunarodnog razvoja na polju digitalnog oglašavanja i novih tehnologija.
Konstantin Kamaras, predsednik IAB Europe, osnivač i član odbora izjavio je da je ambicija Interakta da bude konferencija broj jedan za evropsku digitalnu advertajzing industriju. Takođe je rekao da IAB Europe želi da ojača ekonomski i društveni uticaj ove industrije, podsticanjem povoljnijih uslova za dalji razvoj.
Interakt je konferencija od velikog značaja, gde se vodeći evropski oglašivači, stručnjaci iz digitalne industrije, agencije i vlasnici medijskih kuća okupljaju u cilju razmene iskustava, debata i inspiracija za buduće projekte.
Više informacija o konferenciji Interakt progledajte na sajtu http://interactcongress.eu/index.html
Izvor: IAB Srbija