Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Integrisane komunikacije veoma važne za pozicioniranje brenda!

Nešto više od polovine učesnika festivala KAKTUS 2016 (54,5%) smatra da je kvalitet integrisanih kampanja u Srbiji na relativno dobrom nivou. Ipak, svaki treći ispitanik (31,8%) smatra da je kvalitet integrisanih kampanja relativno loš, pokazalo je najnovije istraživanje koje je Marketing mreža, u saradnji sa agencijom MASMI Beograd, sprovela na nedavno održanom festivalu KAKTUS 2016.

Prema mišljenju ispitanika, ubedljivo najdominantiji kanal komunikacije predstavlja TV (80%), zatim slede social media (11%), ostali digitalni kanali (4%), outdoor (1%) i BTL (1%). Čak 77% ispitanika smatra da su integrisane komunikacije izuzetno važne za pozicioniranje nekog brenda.

Na pitanje – navedite integrisanu kampanju koja vam je ostavila najjači utisak u poslednjih šest meseci, učesnici festivala KAKTUS 2016 naveli su kampanju kompanija Vip Mobile „Dobro došli“ (15%), Strauss Adriatic „Dobro jutro Džezveri“ (12%), i m:ts pripejd (9%).

Kada je u pitanju kompanija Coca-Cola, 6% ispitanika nisu navodili konkretne reklame koje su ostavile najjači utisak, već su samo navodili naziv brenda. Kampanje „Da je butik banka“ Telenor banke, „Šta vas boli“ Pharma Swissa i reklama za Lav kokice podjednako su popularne (3%). S druge strane, gotovo petina ispitanika navodi da im ni jedna kampanja nije ostavila utisak u poslednjih šest meseci.

Ispitanici u najvećoj meri rekli su da je njihova kompanija/agencija u priličnoj meri (32%), odnosno veoma (45%) spremna da realizuje kvalitetnu integrisanu kampanju. Znatno manje njih smatra da je njihova kompanija relativno malo (17%) odnosno nije spremna (4%) da realizuje kvalitetnu
integrisanu kampanju.

Više od polovine ispitanika smatra da su uspešnije integrisane kampanje na kojima radi jedna full servise agencija. Nešto manje, ali i dalje dosta njih smatra da su uspešnije integrisane kampanje na kojima radi više specijalizovanih agencija (41%), dok se najmanje uspešnim smatraju in-house kampanje (3%).

Čak 45% ispitanika smatra da integrisane kampanje nisu rezervisane samo za kompanije sa velikim budžetima dok je nešto manje njih koji nisu sigurni (39%). Trećina ispitanika smatra da je njihova kompanija spremna da izdvoji od 11 do 30% budžeta, i isto toliko njih smatra da je njihova kompanija spremna da izdvoji manje od 10% budžeta za inovativna, integrisana rešenja u 2017. godini. Znatno je manje njih koji smatraju da je njihova kompanija spremna da izdvoji od 31 do 50% budžeta (9%) ili više od 50% budžeta (4%).

Gotovo svi ispitanici bi se pre opredelili za integrisanu kampanju koja je inovativna, drugačija i na ivici kreativnog rizika (89%) u odnosu na kampanju koja je klasična, ali donosi siguran profit (11%).

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!