today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

IntegracIAA 2016: Participate & Upgrade

Sekcija mladih profesionalaca (International Advertising Association – Serbian Chapter) 21. maja u Galeriji Progres u Beogradu organizuje konferenciju pod nazivom IntegracIAA: Participate & Upgrade.

Radi se o edukativnom događaju koji podmladak IAA Srbija organizuje petu godinu zaredom, sa namerom da okupi mlade ljude koji se bave marketinškim komunikacijama, kao i studente fakulteta na kojima se izučavaju marketing i srodni predmeti. Prisutni će biti u prilici da čuju predavanja na temu neuromarketinga, oblasti koja izaziva veliku pažnju cele struke poslednjih godina. Uzimajući u obzir količinu informacija sa kojim se svakodnevno susrećemo, vrlo je važno pitanje koje od tih informacija zapravo naš mozak usvaja i procesuira, odnosno na kakve impulse potrošači zaista reaguju. Korak dalje u odnosu na tradicionalne metode i alate koji utvrđuju potrebe, motivacije i reakcije potrošača jesu upravo metode koje se koriste u okviru neuromarketing istraživanja.

Učesnici će predavanja održati:

  • Dr Nikolaos Dimitriadis (University of Sheffield) – Neuromarketing explained: truths, myths and hopes;
  • Anka Gorgiev (PhD Candidate in Neuromarketing) – Neuromarketing: O čemu se radi?
  • Nebojša Krivokuća (DDB Communis) – Pitanje srca: O trendovima, emocijama i brendovima;
  • Aleksandar Milanović (Valicon) – Neuromarketing put do srca ne vodi preko stomaka,
  • Sanja Pešić (Alma Quattro) – Radionica: Programiranje uspeha.

Sonja Špikić, član Boarda Young Professionals, ističe da je IntegracIAA najvažniji i najveći godišnji događaj Sekcije i da predstavlja odličnu priliku za unapređenje mladih ljudi iz struke, ali mogućnost da se međusobno upoznaju i razmene iskustva.

Ulaz je, kao i ranijih godina, slobodan za sve zainteresovane uz prethodnu registraciju na linku http://bit.ly/1WXPJCg

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!