Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

IntegracIAA 2016: Participate & Upgrade

Sekcija mladih profesionalaca (International Advertising Association – Serbian Chapter) 21. maja u Galeriji Progres u Beogradu organizuje konferenciju pod nazivom IntegracIAA: Participate & Upgrade.

Radi se o edukativnom događaju koji podmladak IAA Srbija organizuje petu godinu zaredom, sa namerom da okupi mlade ljude koji se bave marketinškim komunikacijama, kao i studente fakulteta na kojima se izučavaju marketing i srodni predmeti. Prisutni će biti u prilici da čuju predavanja na temu neuromarketinga, oblasti koja izaziva veliku pažnju cele struke poslednjih godina. Uzimajući u obzir količinu informacija sa kojim se svakodnevno susrećemo, vrlo je važno pitanje koje od tih informacija zapravo naš mozak usvaja i procesuira, odnosno na kakve impulse potrošači zaista reaguju. Korak dalje u odnosu na tradicionalne metode i alate koji utvrđuju potrebe, motivacije i reakcije potrošača jesu upravo metode koje se koriste u okviru neuromarketing istraživanja.

Učesnici će predavanja održati:

  • Dr Nikolaos Dimitriadis (University of Sheffield) – Neuromarketing explained: truths, myths and hopes;
  • Anka Gorgiev (PhD Candidate in Neuromarketing) – Neuromarketing: O čemu se radi?
  • Nebojša Krivokuća (DDB Communis) – Pitanje srca: O trendovima, emocijama i brendovima;
  • Aleksandar Milanović (Valicon) – Neuromarketing put do srca ne vodi preko stomaka,
  • Sanja Pešić (Alma Quattro) – Radionica: Programiranje uspeha.

Sonja Špikić, član Boarda Young Professionals, ističe da je IntegracIAA najvažniji i najveći godišnji događaj Sekcije i da predstavlja odličnu priliku za unapređenje mladih ljudi iz struke, ali mogućnost da se međusobno upoznaju i razmene iskustva.

Ulaz je, kao i ranijih godina, slobodan za sve zainteresovane uz prethodnu registraciju na linku http://bit.ly/1WXPJCg

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!