today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Instagram has left the building!

Pišem iz ugla jednog prosečnog milenijalca, koji teška srca priznaje (ali priznaje!) da prvo pogleda u telefon kad ujutru otvori oči. I ne, ne proverava prvo mejl, već Instagram. Kriva po svim osnovama.

Koliko puta dnevno vam ruka po automatizmu uzima telefon i, dok desni palac otključava telefon, levi palac je na gotovo da ,,okine’’ roze ikonicu? Koliko se puta desilo da završite skrolujući kroz aplikaciju, a da ne možete sa sigurnošću da se setite da li ste imali nameru da uđete na Instagram ili ste to uradili mehanički? Ako ste se pronašli u ovim situacijama, ne brinite, nikako niste jedini.

Instagram je kao ono dete u porodici koje pokupi najbolje osobine roditelja, a prevrtljivo ume i da preuzme zasluge svojih braće i sestara – Facebook-a, Twitter-a, Snapchat-a, Pinterest-a, bez da diže preveliku prašinu. Mezimac među društvenim mrežama i sve mu je oprošteno.

Setite se samo Instagrama sa početka. Slika je ograničena na dimenzije kvadrata i 10 filtera, kakav story (Snapchat), biznis profili (Facebook) i board (Pinterest)…

Od septembra 2017. godine broj Instagram korisnika je porastao za 200 miliona. U junu 2018. godine Instagram slavi punoletstvo od 1 milijarde korisnika i time ulazi u klub desetocifrenih gde su Facebook, YouTube i WhatsApp. Iako je Facebook i dalje Queen B društvenih mreža u svetu (ali i kod nas), kako po broju korisnika tako i po vremenu koje se na njemu provodi, Instagram je jedina društvena mreža koja beleži osetan rast u broju korisnika. U Srbiji taj rast nije procentualno ništa manji od zabeleženog na globalnom nivou, naprotiv. Za isti period (septembar 2017 – jun 2018.), rast ukupnog broja Instagram korisnika je 25%, dok je u Srbiji upisan porast od 26%.

Kako je Instagram pokupio sav kajmak?

Facebook! U trenutku kada slike zamenjuju statuse, Instagram je kreiran nudeći dodatnu pogodnost da ulepšate svoju sliku jednim klikom na neki od ponuđenih filtera.

Snapchat! Napravljen u svrhe da pošaljite kratak privatni video sa face filterima nekolicini ili jednom prijatelju. Instagram Story likes this.

Pinterest! Nudi mogućnost da svoja interesovanja i inspiraciju sačuvate u board-ove u vidu slika. Instagram Save to Collection likes this. Instagrame, ovo je You Tube, You Tube, upoznaj Instagram. IGTV likes this.

Pišem iz ugla jednog prosečnog milenijalca, koji teška srca priznaje (ali priznaje!) da prvo pogleda u telefon kad ujutru otvori oči. I ne, ne proverava prvo mejl, već Instagram. Kriva po svim osnovama. Od story-ja, preko live-ova do IGTV-a sve češće nađemo novi razlog da uđemo na aplikaciju. Instagram uvodi nove, veće promene postepeno, ali nas zato konstantno okupira tim malim feature poslasticama i tako povećava vreme koje provodimo na aplikaciji. Kroz nove mogućnosti koje nudi opcija Story, Instagram produbljuje feature-e koji su zaduženi da izvuku za korisnika mišljenja drugih ljudi. Koliko se slažu s vašim stavom, u kojoj meri im se sviđa vaša slika na story-ju, koliko im je smešno to što ste objavili, s kojom od dve opcije se više slažete? I najnovija „Imate li nešto da pitate?“
Izgleda kao da Instagram zna tačnu meru kako da napravi optimalani miks ideja konkurencije i in-house ideja, a osećaj za tajming im je besprekoran. Instagram je preuzeo od nekih društvenih mreža karakterne osobine, učinio ih boljim, i prošao nekažnjeno. Nije fer? Kada su Endija Vorhola na jednoj konferenciji pitali da li se slaže sa izjavom da se njegova umetnost ne može smatrati originalnom, odgovorio je njegovim prepoznatljivo melanholičnim glasom kako se slaže sa tom izjavom. Novinarka je uzvratila narednim pitanjem: „Ali zašto ne napravite nešto novo, originalno?“. Vorhol je odgovorio „Zato što mi je ovako lakše“.

Kraj priče. Elvis Pop-Art-a has left the building.

Piše: Aleksandra Vasić, Senior Media Planner u Direct Media

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!