SVET – Kampanja, koju su zajedno kreirali FCB Izrael i ADI – Izraelski nacionalni centar za transplantaciju, pokrenula je temu o kojoj se u Izraelu, a i u mnogim drugim zemljama, nedovoljno zna, nedovoljno govori i koja se neretko i dalje ignoriše.
Koliko je zapravo razvijena globalna svest o značaju doniranja organa? U Izraelu, za vreme Kovid-19 pandemije bilo je oko 1.000 ljudi na listi čekanja za transplantaciju organa. I pored nevolja koje su virus i opterećenje zdravstvenog sistema doneli s produženjem perioda čekanja, postojao je i problem nedovoljnog broja donora spremnih da zaveštaju svoje organe.
Znamo da je Instagram tu kako bismo kačili svoje fotke, predstavili svoj biznis, brend, i svoju priču. Cilj je da se povežemo s drugim ljudima, pratimo trendove, širimo svest i delimo aktuelnosti. Međutim, ovoga puta, FCB Izrael i ADI iskoristili su sve prednosti platforme za uvezivanje ljudi, s ciljem da podignu društvenu svest i spasu ljudske živote.
Kako bi plan uspeo, bilo je neophodno obezbediti dovoljan broj onih koji su spremni na donaciju, što su uglavnom mladi ljudi. Cilj kampanje bio je jasan – promovisati rad i misiju ADI organizacije, istovremeno podstičući više Izraelaca da potpišu saglasnost da postanu donori. Potpis donatorske kartice ADI svedočio je o spremnosti vlasnika da doniraju svoje organe nakon smrti.
Sve je počelo uvezivanjem ljudi, pričama onih čiji životi su spašeni. Zahvaljujući tagovanju, na slici donora označeni su oni čije je živote spasio, čije profile možete posetiti i videti kako su nastavili da žive zahvaljujući nekome ko je preminuo. Kreiran je Insta Story filter i napravljeni su video sadržaji koji su trajali po 45 sekundi i bili podeljeni u 3 etape od po 15 sekundi – prva je priča o donoru, druga o samoj transplataciji i treća o tome šta gledalac može da učini.
Rezultati su došli neočekivano brzo i bili su izvanredni! Preko 4.000 ljudi se prijavilo za ADI donatorsku karticu; što predstavlja povećanja dnevnih registracija za čak 300%!
Celu kampanju su ubrzo podržali i drugi kanali komunikacije. Naslovne strane najvećih izraelskih novina, radio i TV emisije izveštavale su o kampanji i pozivale ljude da se priključe. Pored toga, poznate ličnosti i influenseri delili su ovu priču, a kampanju je čak lajkovao i zvanični nalog Instagrama!
Više informacija pročitajte na https://www.lbbonline.com/
Izvor: FCB Afirma