Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Inoviraj, ne imitiraj

“Naredni talas inovacija u svetu će podstaći korporacije da se menjaju, koristeći sredstva koja već imaju na raspolaganju. Zato moramo dobro da promislimo kako stvari trenutno funkcionišu i kako da ih promenimo na bolje, kako da nove poslovne i komunikacijske modele uklopimo u današnji svet. Inoviraj, ne imitiraj”, poručili su učesnici devete Direct Media Akademije održane od 15. do 18. maja u teatru Madlenianum.

Jonas Kjelberg, cenjeni predavač i investitor u startap biznise, kao jedan od osnivača Skajpa, doneo je priču o vizionarima, putu koji je potrebno prevaliti da bismo inovirali poslovanje i digitalno se transformisali. Govorio je i o tome zašto su neke kompanije, marketinške agencije i pojedinci danas inovativniji od drugih i kako da učimo od njih i ostvarujemo svoje snove. Marketinškoj publici iz cele regije se predstavio i Faris Jakob nagrađivani marketinški strateg, kreativni direktor, pisac i digitalni nomad. Faris koji, putujući po svetu bez stalnog mesta prebivališta savetuje brendove i startapove, poručio je da je neprestano kretanje ključ za bolje rezultate u kreativnom razmišljanju.

“Digital je fundamentalno promenio svet i poruka koju želimo da prenesemo ovogodišnjom akademijom jeste neophodnost i urgentnost promene u svakom segmentu društva, a posebno u industriji komunikacija. Pored sveobuhvatne digitalne transformacije kroz koju prolazimo, kao najveći regionalni komunikacijski sistem smo shvatili da u promene moramo ući sa svežim idejama i mladim ljudima koji čine više od 50% zaposlenih“, izjavio je Jovan Stojanović, direktor Direct Media Srbija. On je dodao da već daje rezultate program kroz koji mladi u Direct Media sistemu predlažu razvojne projekte i na taj način učestvuju u donošenju strateških odluka o pravcu u kojem će kompanija u budućnosti ići.

Prva tri dana akademije obeležila je edukacija o novim trendovima u marketingu i komunikacijama. 80 polaznika podeljenih u dva modula je, tokom serije predavanja i radionica sa timom predavača Direct Media sistema, razgovaralo o brendingu i kreiranju komunikacijskih strategija u digitalnoj eri.

Direct Media Akademija je nastala 2012. godine kao interni edukativni program. Vremenom je rasla, razvijala se i otvorila vrata svim zainteresovanim polaznicima. Program je kreiran od strane tima Direct Media stručnjaka, sa ciljem da ekspertizu i sveobuhvatan uvid u marketinške komunikacije podeli sa kolegama, partnerima i preduzetnicima.

Ovogodišnji slogan Direct Media Akademije “I have a dream” posvećen je obeležavanju 50 godina od smrti Martina Lutera Kinga.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!