today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Inovativan pristup merenja snage online oglašavanja

U poslednje vreme sve je uzavrelija tema kako meriti uspeh online kampanja, i koliko zapravo uticaja ima pojavljivanje poruke na svest potrošača i njegovu brend percepciju. Kada ste u poziciji da zajedno sa klijentima ova pitanja sebi često postavljate i preispitujete strategije i planove kako bi osigurali maksimalni uspeh svake kampanje, jednostavno morate napraviti iskorak i sagledati stvari iz drugog ugla.

Motivišući slogan kampanje našeg dugogodišnjeg klijenta CONTROL EVERYTHING nas je ohrabrio da preuzmemo stvari u svoje ruke i učinimo korak dalje u polju praćenja i optimizacije uloženog budžeta, sa ciljem superiorne efikasnosti ADIDAS kampanja.

Tako smo, zajedno sa partnerom, kompanijom Gemius, došli na ideju da po prvi put u Srbiji sprovedemo ONLINE BRANDING EFFECT istraživanje za predstojeću kampanju, sa ciljem merenja stvarnih efekata ciklusa na osnovu kojih bi, zajedno sa klijentom, mogli da donesemo određene poslovne zaključke. Ciljevi su bili jasni:

  • merenje efekata kampanje i jačine brenda
  • benchmark za buduće aktivnosti i planiranje kampanja.

U startu smo bili blago rezervisani po pitanju očekivanih rezultata, ali smo verovali u uspeh tool-a koji je pokazao da je moguće uhvatiti statistički relevantan stav ispitanika i ukazati na rezultate brenda i kampanje među ostalim učesnicima iz kategorije.

Ovo jedinstveno istraživanje urađeno je za brend ADIDAS koji je globalni sinonim u sports performance kategoriji, a inicijativa je krenula iz agencija Carat Beograd i Media House. ADIDAS je kao oglašivač poznat po probijanju mnogih granica, pa je i ovog puta pokazao spremnost za pionirski korak, a taj korak im je već doneo pozitivne rezultate. Na obostrano zadovoljstvo, došlo se do značajnih i pozitivnih saznanja u oblasti uticaja na brend percepciju, a klijent je dobio potvrdu da displej, odnosno oglašavanje banerima na lokalnim sajtovima značajno utiče na podizanje svesti o brendu. Takođe, otvorene su i nove prilike za širenje brend aktivnosti i dominacije na tržištu. U neku ruku, to je potvrda temelja naše dugogodišnje saradnje.

GEMIUS, kompanija koja je zvanični izvor za standardizovano online merenje posećenosti, zajedno sa svojim lokalnim timom, razvili su za potrebe ovog istraživanja specifičnu platformu koja se već u prvom talasu pokazala kao vrlo značajan alat sa kojim se može ići dalje u istraživanja za različite kategorije i po različitim osnovama. Samo istraživanje je vrlo fleksibilno, što klijentima omogućava da dođu do informacija koje su njima značajne.

Projekat je bio geografski i demografski definisan, a samim tim i izbor kanala za uspešnu distribuciju upitnika randomly izabranim internet korisnicima je bio ograničen. Tako su, bez dvoumljenja, učestvovanje u istraživanju prihvatili svi naši vodeći portali i tako zajedno sa nama napravili korak dalje.

„Ovakav tip istraživanja do sada nije rađen u Srbiji, i iskreno se nadamo da smo na ovaj način otvorili vrata i ukazali na dobar primer prikupljanja kvalitativnih i kvantitavnih podataka, a tako i rezultata i efekata integrisanih online kampanja. Ovo je i nama na neki način potvrda da ono što radimo itekako daje pozitivne rezultate“, rekla je Vera Radanović, Head of Digital u agenciji Media House.

Svakim danom mogućnosti u domenu digitalnih tehnologija utiču na ekspanziju online oglašavanja koje sad već zauzima ravnopravno mesto među tradicionalnim kanalima oglašavanja, dok tržište u Srbiji i dalje beleži skroman rast iz godine u godinu i to uz veliki trud svih naših kolega iz branše. Verujemo da će ova potvrda rezultata pametnog ulaganje brendova u lokalni display advertising doprineti ubrzanju trenda rasta investicija u digital i ohrabriti ostale da naprave svoje hrabre korake.

Izvor: IAB Srbija

Autor teksta: Media House

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!