Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Informisanje tržišta je kako ekonomska, tako i kulturna vrednost!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima najvećih kompanija u Srbiji na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Natašom Jovanović, Head of Identity and Communications Unit, UniCredit Bank Srbija.

Koliko je za vas kao klijenta važno da imate pregled poslovanja agencija u Srbiji? Koliko vam je važno sa kim ćete raditi i ko će vam biti partner u oblasti marketinških komunikacija?
U zemlji u kojoj posluje tridesetak banka od kojih svaka želi da bude jedini klijent određene agencije, pregled poslovanja je izuzetno bitan. Kada kažem pregled, ne mislim samo na to sa kojim klijentima neka agencija radi, već i način na koji razmišlja, koliko je posvećena razumevanju klijentove industrije i specifičnosti, koliko je spremna da isprati našu industriju koja se menja na drugačiji način nego neke druge industrije, a vreme prilagođavanja novonastalim uslovima je od krucijalnog značaja kada imate konkurenciju koja nikad ne spava. Sve to je svakako jedan od razloga što je odabir agencije vrlo kompleksan zadatak za sve nas koji se bavimo marketingom i komunikacijama u okviru velikih kompanija. Ono što je možda još važnije, je to što je odnos kompanije i agencije dugoročan i što je neophodno partnerstvo kako bi se ostvarili ciljevi. Zbog čega kažem partnerstvo? Jer odnos koji gradimo se zasniva na uzajamnom poverenju, energiji i kreativnoj potrebi da se napravi nešto drugačije i da smo zajedno na jednoj strani, a ne da smo mi naručilac nekih usluga a agencija samo egzekutor. Mnoge kampanje i ideje koje smo realizovali sa našim partnerom, agencijom Ovation BBDO, su naišle na prepoznavanje stručne javnosti kako u zemlji, tako i u regionu. Jako smo ponosni na to jer, kao što sam već napomenula, naša industrija je specifična i kada se gleda sa strane ne deluje kao previše inspirativna za kreativne timove, ali sigurna sam da smo zajedničkim snagama promenili tu percepciju kreativnih kapaciteta bankarskog sektora.

Šta je, po Vašem mišljenje, trenutno najveći problem u odnosu klijent-agencija? Imate li neki predlog rešenja?
Odmah moram da istaknem da je bankarstvo vrlo specifična industrija, jer složićete se da je mnogo lakše prodati haljinu ili pivo, nego stambeni kredit ili kreditnu karticu. Tu ne smemo da prenebregnemo činjenicu da banke nisu baš popularne u javnosti. Ukoliko se uspešno savlada ta prva prepreka, razumevanje proizvoda i usluga, to je već neka garancija da će saradnja biti uspešna. Kako se to postiže? Mi sa našom agencijom imamo svakodnevni kontakt i čim u banci krenemo da pričamo o nekom novom proizvodu ili usluzi, odmah ih uključujemo. Smatramo da je ključno da od samog početka moraju da budu upoznati sa svim detaljima. Dakle, jedino ukoliko u potpunosti razumeju, moći će da kreiraju efektnu i dobru poruku javnosti. Ukoliko pak ne razumeju, već se vode samo onim što im mi postavimo, kampanja ne može biti uspešna. Sada se opet vraćamo na taj partnerski odnos, jer ukoliko želimo da saradnja bude uspešna, mi moramo da spoznamo šta je sve to što radi agencija, a agencija da se upozna sa svime što mi radimo. To ipak nije toliko jednostavno kako se čini, zato je potrebno strpljenje. Ali ukoliko postoji dobra volja, sve je mnogo lakše. Moramo biti spremni da investiramo mnogo vremena za takve stvari, ali će se to svakako isplatiti u budućnosti. Odličan je osećaj kada iza ovakvog odgovora imam nebrojeno primera i godina uspešne saradnje sa agencijama.

Šta je za Vas transparentnost? Koliko je, po Vašem mišljenju, važno da poslujemo na transparentnom tržištu?
Transparentnost je jedan od osnovnih preduslova uspešnog poslovanja i kao takva utiče na građenje dugoročnog partnerstva sa klijentima i partnerima. U našoj industriji transparentnost je posebno važna, a za UniCredit transparentnost znači da treba eksplicitno, blagovremeno i na jednostavan način objasnimo svojstva proizvoda i usluga, kao i moguće posledice do kojih može doći nakon kupovine. Informisanje tržišta je kako ekonomska, tako i kulturna vrednost i ono treba da bude jasno i potpuno.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!