today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Influenseri, moji najbolji poslovni prijatelji

U poslednje vreme pisanje o digitalnom marketingu, njegovom uticaju i njegovoj sveprisutnosti je u velikom porastu. Budući da od skoro i sama pripadam tom svetu, počela sam sve više da se susrećem sa rečima koje su mi pre toga bile samo šum u uhu.

Termini poput: influenseri, reach, engagment i sl. za mene su bili nepoznanica, sve dok nisam bila prinuđena da se baš njima pozabavim. Upravo tu, na početku ovog teksta, dolazimo i do odgovora na ključno pitanje: Ko su zapravo influenseri?

Influenseri na društvenim mrežama su oni ljudi koji su se, kao korisnici tih mreža, izdvojili i stekli popularnost i određenu vrstu kredibiliteta, zbog čega se njihov pristup široj publici koristi za promovisanje i reklamiranje određenih proizvoda, brendova, događaja…Influenseri su pojedinci kojima su društvene mreže omogućile da mnogo brže i lakše šire svoj uticaj u različitim aspektima života.

Međutim, danas reč „uticaj“ ima uglavnom negativan kontekst i većina ljudi ima averziju prema njoj, samim tim i prema ljudima koji se prepoznaju kao takvi. Česta su mišljenja i komentari kao što su „Šta hoće ti uticajni blogeri i instagrameri? Na koga oni utiču?! Koji je njihov posao?“. Trebalo je malo vremena da prihvatimo i razumemo fenomen koji nam je donela populizacija društvenih mreža.

Samo na trenutak pokušajte da zamislite situaciju da gledate film i da vas ostavi bez daha. Komentar o tome ostavljate na društvenim mrežama i šta mislite kolika je verovatnoća da će neka od osoba koja vas prati preko društvenih mreža uzeti i pogledati taj film na osnovu vaše preporuke? Velika! Mnogo veća nego što mislite.

E pa upravo po tom principu funkcionišu influenseri širom sveta, a sam značaj koji influenseri imaju za plasman proizvoda, marketari su rešili da iskoriste u poslovne svrhe, što je dovelo do pojave influenser marketinga.

Influenseri su doneli nešto novo – neinvanzivno, spontano predstavljanje proizvoda, što je bilo preko potrebno osveženje u moru upeglanih, sjajnih i nestvarno savršenih oglasnih poruka.

Dokaz za to da su influenseri postali moji najbolji poslovni prijatelji su projekti i kampanje koje smo radili u prethodnom periodu, a u kojima su upravo oni bili glavni akteri:

Stari dobri Imlek TROUGAO jogurt se vratio na rafove širom naše zemlje. Influenseri koje smo angažovali su prvi tu vest pustili u etar. Kroz teaser i reveal fazu u svojim postovima, držali su svoje fanove u neizvesnosti i doprineli kreiranju izuzetnog buzz-a na tržištu.

Za potrebe kampanje Moj grad se budi (Doncafe) influenseri su imali zadatak da kroz kratak video koji će podeliti na svojim društvenim mrežama na temu jutra i svojih jutarnjih rituala pozovu svoje fanove da se priključe kampanji, osvoje nagradu i svojim kadrovima daju doprinos u realizaciji prvog dokumentarnog filma o buđenju. Krajnji produkt možete pogledati ovde.

Odgovor na pitanje koje su to omiljene serije naših najpopularnijih influensera znam u pola noći, a neke od najzanimljivijih videa koji su najavljivali nove epizode na AMC kanalu a koje su influenseri kreirali možete pogledati na: https://www.instagram.com/p/BZwJQ7UFMMY/?taken-by=mina_fu, https://www.instagram.com/p/BaUVYgrHuCb/?taken-by=milica.peric.

Takođe, još jedan u nizu projekata koje smo radili uključio je mame influenserke koje su svojim pratiocima predstavile potpuno novo i do sada neviđeno iskustvo na našim prostorima, a u pitanju je Moja Kravica Augmented Reality bojanka za najmlađe.

Od jutarnjih rituala, preko jogurta, nove bojanke za decu, omiljene serije, pa tako u nedogled od kampanje do kampanje apsolutno vam je jasno zašto influensere smatram najboljim prijateljima u toku svog radnog dana. Upravo oni donose tu svežu notu i brže grade poverenje između proizvoda i potrošača.

Sa druge strane, postavlja se pitanje da li su influenseri najbolji prijatelji brendovima i klijentima? Brendovima sa kojima mi radimo influeseri ili jesu najbolji prijatelji ili su na putu da to postanu. To je moja preporuka i svim drugim kompanijama.

Piše: Marijana Stefanović, Creative Account, Direct Media

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!