today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Industrija je ogledalo stanja razvoja našeg društva u celini!

Marketing mreža pokrenula je seriju novogodišnjih intervjua sa direktorima i liderima u agencijama u Srbiji. Tim povodom razgovali smo sa Ivanom Živkovićem, Managing&Creative Directorom agencije Pioniri Communications.

Kako biste ocenili poslovnu 2017. godinu? Možemo li reći da je godina za nama bila uspešna godina za celu industriju?
Mislim da jako sporo napredujemo kao industrija, ali ona ne može da bude iznad društva i ekonomije u kojoj poslujemo. Dakle industrija je ogledalo stanja razvoja našeg društva u celini, ali i naše sposobnosti i kapaciteta da je učinimo boljom.

Već dugo se govori o transformaciji industrije, ne samo u Srbiji nego i na regionalnom i globalnom nivou. Da li će, po Vašem mišljenju, transformacija biti ključna reč u 2018? Ko, šta u kom smeru treba da se transformiše u narednoj godini kako bi 2018. bila uspešnija poslovna godina?
Ko je hteo da se transformiše, transformisao se ili je uveliko u tom procesu, a mi čekamo ostale. Mnogim agencijama odgovara stanje kakvo jeste, tako da to ne očekujem ili ne bar od drugih agencija. U krajnjem slučaju, to je biznis model i organizacija prema kojoj posluju od početka i očigledno nisu spremni da se menjaju.

Šta će, po Vašem mišljenju, biti ključni poslovni izazovi u 2018. godini?
Stabilno poslovanje, uprokos sve dinamičnijim tržišnim uslovima, praćeno stalnim promenama i izazovima.

Navedite nam jednu domaću kampanju koja je po Vašem mišljenju obeležila godinu za nama i zašto?
Ajde da istaknem kampanju koja je obeležila sam kraj godine, a to je #NEŽELJENA koju su kolege iz McCanna vešto progurali kroz PR i digitalne kanale komunikacije sa vrlo malim budžetom rekao bih.

U kom pravcu će se, po Vašem mišljenju, kretati tržište komunikacija u 2018.? Koje trendove možemo da očekujemo?
Sve više kompanija i brendova će svoju pažnju i resurse usmeriti na digitalnu komunikaciju kao noseću, jer je digital postao više od kanala.

Šta biste poželeli kolega iz struke za 2018. godinu (u samo jednoj reči)?
Samopoštovanje.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!