REGION – Nakon uspešno završenog programa edukacije u organizaciji HURA-e te višemesečne stručne obuke i mentorskog programa sa Hrvatskim društvom sudskih veštaka i procenitelja (HDSVIP), Trgovački sud u Zagrebu imenovao je Marija Fraculja i Marka Likića stalnim sudskim veštacima za oblast marketinga, tržišnih komunikacija i oglašavanja.
Mario Fraculj iskusan je marketinški stručnjak, vođa katedre za ekonomiju i predavač na Visokom učilištu Algebra, direktor agencije Digital Talents, član hrvatskog Effie odbora i uprave HURA-e te predsednik HURA-inog Odbora za regulaciju i samoregulaciju. U dosadašnjoj poslovnoj karijeri imao je iskustva na više rukovodećih funkcija, između ostalih i kao direktor marketinga prehrambene industrije Kraš te direktor marketinške agencije McCann Zagreb. Doktorant je na Ekonomskom fakultetu u Rijeci te autor niza stručnih i naučnih radova.
Marko Likić je Senior Account Executive u agenciji Imago Ogilvy i stalni član Suda časti HURA-e.
Kao vodeća strukovno udruženje HURA je kroz ovaj program započela rad na sistemskom jačanju ljudskih kapaciteta za regulaciju i samoregulaciju i promovisanju ukupne društvene odgovornosti industrije tržišnog komuniciranja. S obzirom na sve snažniji pritisak regulatora te sve veći broj pravno i etički spornih oglasnih poruka u digitalnom komunikacijskom okruženju, pred novoimenovanim sudskim veštacima veliki su i zahtevni izazovi, saopštila je HURA.